maandag 14 oktober 2013

Monday's Music #4

hey meiden,

ik heb jullie al laten merken dat mijn computer raar doet als ik video's wil uploaden, dus video's zullen er niet zo snel komen, maar artikelen kunnen wel dus die wil ik zoveel mogelijk gaan maken! maarruh...dit is weer een nieuwe Monday's Music!!!

Kodaline - One Day

Kodaline - Love Like This

Kodaline - Brand New Day

Justin Bieber - Boyfriend

Justin Bieber ft. Nicki Minaj - Beauty and a Beat

Justin Bieber ft. Jaden Smith - Never say Never

Ylvis - Someone Like Me

Shane Dawson - Superluv

Imagine Dragons - Radioactive

en dit was de MM van deze week alweer! laat in de reactie's jullie lievelings zanger(es)/lied achter, en natuurlijk ideeën voor artikelen!!!

Stay Strong,
Emma Sijbers

2 opmerkingen:

  1. Ik vind deze artikelen niet leuk!!! Ik wil geen muziek artikelen zien maar beauty artikelen. Dit is toch een blog voor beauty atrikelen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt voor je feedback, vind je het een idee om het 1 a 2 keer per maand te doen? ik heb door middel van deze artikelen namelijk heel veel artiesten ontdekt. Stay Strong

      Verwijderen