maandag 7 oktober 2013

Monday's Music!!

hey meiden,


vandaag een nieuwe 'aflevering' van Monday's music. met weer een aantal verschillende liedjes, bekende liedjes, liedjes die mij geraakt hebben, en grappige liedjes! laten we maar snel beginnen!!



om maar te beginnen met mijn favoriet van deze week:
Joey Graceffa ft. Luke Conrad-parody I wanna go (hunger games)
deze kent de meerderheid denk ik wel:
Katy Perry-Roar
deze raakte mij heel diep (en ik ben gewoon fan van Kodaline, haha)
Kodaline-All I want
ook hier zit een erg mooi verhaal in:
Kodaline-High Hopes
dit is een erg leuk opvrolijk liedje:
Ylvis-The Fox
nu komen er een aantal liedjes van Djurmaine, een Nederlandse artiest, bekend van youtube.
hij heeft dik een jaar geleden zelfmoord gepleegd, en daarom zijn deze liedjes zo speciaal, vooral de eerste 2

door deze heb ik niet kunnen slapen van het piekeren, errug mooi.....
Djurmaine-Last Dream
Djurmaine (de rechtste op de beginfoto) ft. DusDavid-Altijd een uitweg
Djurmaine ft. Dylan Haegens-Waarom Kerst

het is een iets somberdere Monday's Music, maar dat moet toch ook kunnen, niet? ik hoop dat jullie dit een leuke 'aflevering' vonden!

Stay Strong,
Emma Sijbers


Geen opmerkingen:

Een reactie posten