maandag 16 maart 2015

REVIEW: M.A.C Oogschaduw Veluxe Pearl - Expensive Pink

Hoi lieve meiden!
Zoals ik jullie in mijn mega december haul al vertelde, heb ik mijn eerste MAC product gescoord!
Hier heb ik hard voor moeten werken en ik voelde me helemaal trots omdat ik iets duurs had gekocht van mijn eigen verdiende geld.
Maar ja, als je dan bedenkt dat je iets van MAC wil kopen, moet je wel nog kiezen wat.
Na deze struggle kwam ik uit op een oogschaduw, jawel, Expensive Pink.
Deze prachtige oogschaduw ben ik vaak tegen gekomen bij bloggers (vera, teske etc.) en ik kan je wel vertellen… In het echt is 'ie nog mooier!


De mooie MAC producten worden geleverd in een kartonnen doosje (net zoals Sleek) met een raampje erin waardoor je de kleur van je product kan zien.
Ik heb de oogschaduw kleur Expensive Pink met een Veluxe Pearl finish.
MAC is een merk met heel veel verschillende finishes en dus ook heel veel keus: je kan van een frosty finish, naar een metallic finish gaan, maar je hebt ook matte kleuren, kleuren met een glittertje etc. etc.
Dat is het fijne van MAC, voor ieder wat wils, voor iedere huidskleur en het geeft natuurlijk ook dat luxe gevoel.

De MAC oogschaduws zitten in een rond, zwart mat doosje met hele kleine zilveren glittertjes erin, een cute detail.
De doosjes hebben een klepsluiting die makkelijk open en dicht gaat, maar wel stevig genoeg is zodat hij niet snel openklapt. Het complete doosje is eigenlijk gewoon mooi, luxe en stevig.
Op de achterkant van het doosje staat de naam en de finish ook nog vermeld, dus niet alleen op het kartonnen verpakkinkje. Dat is handig voor mensen die de omhulsels weggooien, ikzelf bewaar die voor extra bescherming en ook een beetje omdat het verzameldingetjes zijn.
Hierboven zie je de close-up van de oogschaduw bij daglicht.
Bij daglicht zie je de mooie, warme roze kleur goed terug en zie je de subtiele gouden glitters wat minder duidelijk dan op de volgende foto...
Close-up bij flits.
Bij deze flits foto zie je die oh zo mooie gouden glans en shimmer. Deze glans upgrade meteen je hele ooglook 3 levels omhoog, hij maakt meteen je ooglook wat specialer en een echte blikvanger.
Voor jullie heb ik nog deze vage flits foto zodat je de shimmer beter kan zien. Deze is heel fijn en gelukkig niet chunky.
Dan het moment waar je waarschijnlijk al sinds het begin van dit artikel al op zat te wachten.. De swatches!
De swatchfoto hierboven is gemaakt met daglicht.
Expensive Pink is een beetje een oudroze kleur met een geweldige gouden glans en met roze en gouden shimmer. Zelfs bij het daglicht (zonder zon!) zie je de glans, je kan er niet omheen.
Deze swatchfoto is gemaakt met flits.
BAM! Spot je het goud al? ;)
Zo'n bijzondere glans heb ik nog nooit gezien, mooi helder, fris goud, en staat zelfs mooi bij de wat koelere ondertonen omdat dat mooi contrasteert.
Omdat ik het niet kon laten heb ik nog een swatch foto gemaakt in het zonlicht.
De glans is dan wat subtieler maar de shimmer is intenser, ook zie je de oudroze kleur beter.
Expensive Pink is een hele mooie duo-chroom finish oogschaduw, goud en oudroze van kleur.
Op oogschaduwbasis blijft de kleur gewoon een dagje goed zitten, niks op aan te merken.
Ik ben erg te spreken over het pigment, die is heel goed en de poeder is niet te los dus zorgt niet te erg voor fall-out (wat je wel verwacht met zo veel shimmer).
Ik vind de oogschaduw gewoon heel goed, en ik wil nog wel wat kleurtjes uitproberen, want er is zoveel keus!
Ik raad hem iedereen aan, staat mooi bij iedere ondertoon, oogkleur en huidskleur, het pigment is ook goed genoeg voor op de donkerdere huid.
MAC cosmetics oogschaduws zijn verkrijgbaar in de
 MAC pro store en Bijenkorf filialen. Ze kosten E17,00.


Wat vind jij van de MAC oogschaduws?

Liefs,
Amber









2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Bedankt! Ja ik weet het, ik ben helemaal verliefd :D het kost dan wel wat, maar dan heb je ook wat ;)

      Verwijderen