maandag 16 maart 2015

REVIEW: The Balm Cabana Boy Blush

Vandaag een review over mijn tweede zelfgekochte high end product! Maar met dit nieuwe pareltje ben ik er toch iets makkelijker van af gekomen: marktplaats. Je zal waarschijnlijk wel denken: dat is toch niet hygienisch, tweedehands make-up? Dat dacht ik in eerste instantie ook, totdat ik op marktplaats aan het surfen was en ik zag dat er ook genoeg 'nieuwe' producten op de site stonden. Vervolgens mijn hele avond verspilt en toen vond ik uiteindelijk deze. Ik zat me al tijden te vergapen aan de the balm producten en ik greep mijn kans. Dus haalde ik deze leuke jongen in huis.


The balm staat bekend om de kartonnen/papieren verpakkingen met vrolijke opdrukken met het vintage idee. Deze blush voldoet volledig aan die beschrijving. Super schattig, maar niet kinderlijk, en het papieren materiaal is stevig en maakt het extra uniek. Om de echte blush verpakking zit nog een extra papieren kaartje wat je er af kan schuiven, dit kan je eromheen schuiven als je reist: voor extra bescherming en zorgt ervoor dat hij zeker weten dicht blijft zitten.
Het doosje zelf ziet er zo uit: hetzelde als het hoesje met de kleurige vintage print en hij sluit met een magneetsluiting, luxe! Ook is de blush vrij groot voor een mono en zit er een groot spiegeltje aan de binnenkant.
Dan de binnenkant waar jullie allemaal benieuwd naar zijn! De blush kan je helemaal openklappen en is ook aan de binnenkant niet saai. De spiegel wordt omringd door palmbladeren en rondom de blush staat een leuke quote: So many men, so little time. Dat wat je in de blush ziet is de afdruk van het spiegeltje omdat hij zo goed heeft dicht gezeten, trouwens.
Dan die knapperd waar het uiteindelijk om gaat: Cabana boy is een hele bijzondere, in mijn ogen een warme mauve als dat mogelijk is. Beter te beschrijven als een peachy mauve, hij valt warmer en lichter uit als in de pan en is geschikt voor lichte en medium huidskleuren (op donkere kan hij misschien wat grauwig zijn). Voor mijn huid is dit de perfecte nude, ook heeft hij een lichte shimmer waardoor je die healthy glow krijgt.
Op mijn arm valt de swatch bijna weg, maar op de volgende oog en gezichtsfoto's zie je het effect:

Ik blendde Cabana boy over het gehele ooglid voor het wash of colour effect.Geeft een mooi warm effect en laat je ogen mooi stralen, beter dan met niks. Voor op mijn wangen heeft de blush de ideale kleur. Lekker natuurlijk en de perfecte gezonde uitstraling, mede door de lichte zilveren shimmer. De blush blijft de hele dag goed zichtbaar en laat zich makkelijk blenden, maar vaagt niet weg.

Ik ben helemaal in de wolken van mijn nieuwe liefde, oh Cabana Boy. Ik raad hem aan voor lichte tot medium huidjes en hij kan in principe bij iedere ondertoon, een allemans vriend. Cabana boy is mijn ideale man, wie is de jouwe?

The Balm Cabana Boy blush wordt verkocht bij 
webshops o.a themakeupspot en kost E19,99.

Rawr, Amber <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten