vrijdag 2 augustus 2013

budget rode lippen

Heey allemaal,
Zoals jullie misschien wel weten ben ik een enorme fan van rode lippen. Vandaag laat ik jullie zien hoe ik mijn perfecte rode lippen maak. Lees vooral verder...


Dit zijn mijn lippen zonder iets erop. Zoals je ziet hebben ze niet super veel pigment maar ze zijn ook niet huidskleurig. 

Velletjes zie je heel erg goed met rode lipstick (eigenlijk met elke lipstick), dus scrubben maar! 

Als je de lipscrub er goed af hebt gehaald is het tijd voor lipbalsem om je lippen even wat extra te verzorgen.

Zorg dat ze lipbalsem helemaal is ingetrokken want voor deze stap moeten je lippen goed droog en vet vrij zijn. Het is namelijk tijd voor lipliner. Deze stap is heel erg belangrijk omdat de rand van je lippen echt duidelijk moet zijn anders ziet het er een beetje raar uit.

En inkleuren maar...

Tijd voor de lipstick! Ik heb hem nu zo aangebracht maar je kan hem natuurlijk ook aanbrengen met een kwastje, dat is nog net iets preciezer.


Deze stap is heel erg belangrijk om je lipstick langer te laten zitten. Je moet namelijk op en tissue je lippen afhappen.  

Nog een laagje lipstick...

Als je je lipstick zo laat is hij mat, ik vind dit persoonlijk heel mooi maar als je van glanzende lippen houd kan je natuurlijk nog lipgloss gebruiken

Lipgloss...


Nu zijn je lippen klaar! Als het goed is blijft het redelijk goed zitten en een behoorlijk lange tijd mooi, probeer maar eens!


Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
Lipscrub: Lush-popcorn 
lipbalsem: NYC-applelicious glossy lip balm 353 pink lady
lipliner: onbekend
lipstick: Kiko-84
lipgloss: essence- stay with me longlasting lipgloss 07 kiss kiss kiss

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs,
Iris


2 opmerkingen: