zaterdag 31 augustus 2013

Review: Essence Sparkle Sand Effect nagellak - Me & My Lover

Hey Allemaal!
Vandaag weer een review! Ben weer lekker bezig! ;)
Zoals jullie allemaal misschien wel weten is bij essence en catrice een hele hoop vernieuwd en bij essence heeft dus ook weer een goede zet gedaan en heeft de sparkle sand effect nagellakjes geïntroduceerd! Deze hippe nagellakjes geven je nagels een zandstructuur met mooie glitters, dus laten we snel beginnen....
De nagellak zit in hetzelfde flesje als de gewone colour & go nagellakjes, wat ik persoonlijk een heel leuke orginele verpakking vind. Zoals je op deze foto kan zien ziet het er allemaal heel mooie glinsterend uit met een subtiele zandeffect.
Dan de nagellak in close-up, wauw! Nu zie je alle mooie roze en gouden glitters in deze nagellak! Ziet er dusver prachtig uit!
Dan op de nagels, ik lakte mijn nagels s'avonds, de lak laat de glitters duidelijk zien en dekt mooi in 2 laagjes.
In close-up zie je het zandeffect goed..
Dan de close-up de volgende morgen, de lak overleeft een nachtje slapen goed, deze foto is met flits..
En deze foto zonder, in het daglicht! Wauw ik ben fan! :)
Dan naar 2 dagen zien de tips er zo uit... Dat na 2 dagen boeken sjouwen, haren wassen etc. Na de 3 dag heb ik hem eraf gehaald... Ik vond de chipjes net wat te zichtbaar worden. Dus zware handelingen haalt deze nagellak niet.
De nagellak is niet de makkelijkste in het eraf halen en blijft ook onder je nagels zitten.

Maar toch ben ik overtuigd! De lakjes zien er super mooi uit en deze is ook een goede dupe van O.P.I Minnie Mouse Magazine cover! De Sparkle Sand effect lakjes zijn er ook in een grijze en nude variant en ik hoop dat ze met nog meer kleuren komen!

De Essence Sparkle Sand Effect lakjes
 zijn nu verkrijgbaar en te koop bij Kruidvat 
en Trekpleister en kosten €1,69!

Wat vind jij van de Essence Sparkle Sand effect lakjes? En ga jij ze halen?

Liefs, 
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten