zondag 1 september 2013

Review: Hema Pure Shine 12 Bright Pink

Hey Mensen! 
Nu ben ik lekker op dreef met mijn reviews, dus *tromgeroffel* weer een :P
Kijk dus snel mee..
De kleur die ik kocht heet 12 Bright Pink (well done hema! namen!) en is van de Pure Shine lijn.
Ik ben geen fan van de verpakking... een beetje cheap-looking en de dop raakt snel los.
Dan de kleur! Jeej! Hij doet zijn naam de eer aan! Hij is bright! En pink! Echt een neon kleurje.
Woeps! Had hem al een paar keer gebruikt voor deze foto, sorry daar voor! Laten we dan maar snel door naar de swatches....
De swatch met flits... Nu zie je waarom hij bij de pure shine lijn hoort...
Hij is shiny, maar niet shimmery (gelukkig!)
Dan bij daglicht! Zo neon :) Echt zo mooi, en hij dekt zo goed! Hij is zo fel! Ik ben blij dat ik eindelijk zo'n kleur gevonden heb. En dan voor 2,50! Oh mijn god, als ik jullie was.. ga vlug een kijkje nemen bij de hema en kies een kleur die bij jou past, het assortiment is best volledig.
Ik ben helemaal fan!

De pure shine lipsticks zijn te koop bij hema en kosten €2,50

Gaan jullie deze lipsticks halen?

Liefs,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten