vrijdag 6 september 2013

Preview: Essence - Be Loud! & Catrice - Eve in Bloom

Hoi Iedereen!
Zoals jullie waarschijnlijk allemaal weten hebben essence en actrice regelmatig Limited Edition's, dus het leek me wel leuk om jullie wat previews te laten zien van de limited editions die rond half september verkrijgbaar zijn (t/m ongeveer oktober). Dus kijk verder..
Catrice heeft eve in bloom, dus mooie producten in bloemige kleuren en sferen. Ik vind trouwens de foto's die bij de catrice LE's horen altijd prachtig.

Bloomynous

Beauty Bouquet

Bed Of Flowers
Soft Duo Eyeshadow –  € 3,79 
Ik vind deze oogschaduws niet heel bijzonder eigenlijk, ik vind de kleuren wel leuk, maar ik ben er niet zo weg van.


Blossom me, blossom you
Rosebuddy

Bed of Flowers
Lip And Cheek Cream –  € 3,99
Deze lijken me wel heel erg leuk! Mooie kleuren voor wangen en lippen. Ben wel bang dat het mooie patroon in de 'cream' een overspray is.




Bloomynous - Floralilac - Bed of Flowers - Rosebuddy - Blossom me, blossom you
Ultimate Nail Lacquer –  € 2,79 
De nagellakje interesseren me ook niet echt, de kleuren vind ik niet zo speciaal en catrice nagellak vind ik sowieso niet zo fijn werken.



Nails in Bloom Foil – € 2,29
 Dan de nagelstickers, deze zien er heel leuk uit! Kan er niet meer over zeggen.




Loose Moisturizing Highlighter – € 5,49 - Bloomynous
Dit is denk het product wat ik het liefste wil van deze LE! Deze highlighter ziet er erg mooi uit.


Floralilac - The Flower of Love
Powder Kajal – € 1,99
Dan de laatste, de kajal potloden! Leuke kleuren, ik vind normaal gesproken de kajak potloden van catrice fijn, dus ik denk dat deze me ook wel bevallen.

Catrice gaat voor bloemige sferen, terwijl essence voor de rebelse, stoere look gaat, allebei herfstig, kijk snel mee..




Cosmetic bag 2,99 
Gewoon een leuk make up tasje voor mensen die er nog een nodig hebben.



Riot grrr-een / Like a stone in the wall / Rock the block
Eyeshadow 2,39 
In tegenstelling tot de oogschaduws van catrice lijken deze mij wel heel erg leuk, vooral rock thé block vind ik er erg mooi uitzien.

I'M all riot
Jumbo eye pencil  €2,59 
Dan een soort oogschaduw in stick vorm, hier ben ik erg benieuwd naar!

Pink me / Ap-ri(c)ot
Jumbo sheer stick 2,59
Dan 2 lipbalm-met-kleur-stick, ik ben fan van de zogenaamde 'chubby sticks', maar ik ben bang ,omdat het sheer sticks worden genoemd, dat ze heel slecht dekken.



Ap-ri(c)ot / Pink me
Multi colour blush 3,39 
Dan de multi coloured blushes, wauw hier ben ik heel benieuwd naar! Ik wil graag de roze variant.

Nail art set 2,99
Wat leuk! Nagel-sjabloontjes voor legerprint op je nagels! Jammer dat er een dotting tool bij zit want die heb ik al.



Riot@Heart / Orange is the new black / Riot grrr-een / Like a stone in the wall / Not punky nor funky
Nail polish 1,89 & Graffiti topper 1,89
Als laatste de nagellak, deze kleuren vind ik er heel erg tof uit zien! Lekker stoere grijstinten en wat fellere tinten, en natuurlijk de graffiti topcoat, deze lijkt me echt heel erg mooi!

Dit is dan de hele LE-collectie van essence!

Zoals je las ben ik over beide best enthousiast en ik kan niet wachten tot ze in de winkels liggen!

Welke producten ga jij kopen?

Liefs,
Amber


1 opmerking:

  1. ik ben wel erg benieuwd naar de oogschaduwpalletjes van catrice. vooral de tweede; beauty bouquet. want een rode kleur, dat zie je niet zo vaak.
    xxx,
    emma

    BeantwoordenVerwijderen