dinsdag 10 september 2013

Dit ben ik! Emma


Hoi,
Ik ben Emma Sijbers, en een nieuwe blogster op dit blog, haha! ik zal jullie even een mini paspoortje geven van mij. trouwens, de foto hieronder is niet zo recent, ik heb nu langer haar, ongeveer 6 centimeter langer, en die blauwe band (genaamd; een sling, jaja, een sling) heb ik niet meer. want toen had ik mijn arm gebroken!


Mini-Paspoort:
Naam: Emma Sijbers
Geboortedatum en leeftijd: 16 oktober 2000, en ik ben 12 jaar.
School en niveau: St. Willibrord Gymnasium, en ik zit in de 2e
Gezinsstatus: happy family, met moeder, vader, broertje en ik!
Huisdieren: een hond, Rocky. kruising tussen een teckel en een windhond, oftewel, heel schattig!
Gadgets: Samsung galaxy S mini 2, en een tablet van een of ander onbekend merk: XIelectronics ofzo.
Beautyniveau: licht gevorderd, tot gevorderd ( ik heb een visagie basiscursus gedaan, van de NHA thuisstudies)
Haarkleur: kastjanebruin/rood
Oogkleur: rainbow eyes!! serieus, van groen tot grijs tot bruin tot zwart! en nog wel meer!

lievelingsdingen:
Makeup-product: foundation en poeder, want ik heb van mezelf echt geen flawless skin, haha!
Sieraad: draag ik niet, want mijn horloge is kapot! maar heel soms oorbellen.
Kledingstuk: jurkjes, serieus mijn ware liefde!
Liedje: Superluv - Shane Dawson, Legend of Zelda rap - Smosh. (sorry, ben verslaafd aan die twee youtubers!)
Beautyblogger: Beautygloss en Veracamilla
Youtuber: Smosh en Shane Dawson!!!!!! Love from the bottom of my heart!
Kleur: Roooooooozzzzzzzeeeeee!!!!!!!
Getal: 9, ik had mezelf voorgenomen om elk jaar als geluksgetal mijn leeftijd te kiezen, maar ik ben blijven hangen bij 9, haha!

nu zullen jullie me wel zo'n beetje kennen, ik hoop dat jullie veel leesplezier aan mijn artikelen zullen beleven, en als je nog vragen hebt kun je me altijd mailen, stuur dan ff een comment! 

xxx,
Emma







Geen opmerkingen:

Een reactie posten