maandag 9 september 2013

Review: Bourjois herftscollectie - Java powder & Blush exclusif


Hoi Mensen!
Zoals jullie misschien wel weten komen nu bij verschillende merken de herfstcollecties binnen en vandaag zet ik de herfstcollectie (deels) van Bourjois in het zonnetje, ik ben zo enthousiast dus kijk snel mee!
Ze hadden nieuwe lipglosjes, oogschaduw trio's etc. maar de enige dingen waar ik echt benieuwd naar was waren de blush exclusif en de java poeder, die ga ik vandaag dus voor jullie reviewen!
Ik begin met de java poeder, om even de hele naam te zeggen: Souvenir de la poudre de riz de java. Zo dat is een hele mond vol, zoals de naam zegt is het rijstpoeder. En de verpakking: Zo mooi! Echt een eyecatcher in mijn stash. En oja, het is een glitter highlighter poeder als je het nog niet wist.
Als je hem openmaakt zie je dit: het draaisysteem met de gaatjes waar poeder uit komt, het werkt wel goed en de losse poeder raakt niet verloren. En de dop is een draaidop, dus alles wordt alles goed afgesloten. Jullie zullen onderhand wel benieuwd zijn naar de swatches, hier komen ze dan:
Swatch bij flits
Heel mooi! Je ziet een mooie roze neutrale highlighter! Staat iedereen mooi en geeft een mooie gloed. Well done Bourjois!

Swatch bij daglicht
Je ziet de glitters en de roze gloed subtiel terug, en bij daglicht is het meer een wat koelere highlighter.
Maar o zo mooi! Ben erg enthousiast over de java poeder en nu laat ik jullie de nieuwe blush zien, die ook zo mooi is..
De blush. Simpele verpakking, die makkelijk open en dicht gaat, klein en compact. Gewoon een simpele klassieke verpakking en door het formaat vind ik hem wel schattig ;)
Openmaken! Dan zie je dezelfde vormgeving als bij de normale bourjois doosjes: Handig spiegeltje aan de ene kant, prachtige blush aan de andere kant. Classy!
Wat deze blush nog meer doet: De roze tint veranderd per persoon weer een beetje van kleur, cool!
En hij is creamy, maar als je hem opsmeert wordt hij poederig, vet cool ;)
swatch bij daglicht, meteen na aanbrengen.
Wauw! Een mooie koele tint! Maar die veranderd natuurlijk wel nog van kleur, trouwens sorry voor de gekke vlek op mijn hand die je op alle foto's ziet.
swatch bij flits, halve minuut na aanbrengen
De kleur wordt al warmer, maar nog steeds mooi lichtroze. De blush is niet glimmend, wat je wel zou verwachten bij cream blush, maar door de substantie verandering (cream>poeder) is dit niet zo!
swatch bij daglicht, na enkele minuten
Dit is dan de uiteindelijk kleur bij mijn huid: Mooie warme lichtroze! Een mooie classy kleur, die nu in mijn everyday-bakje ligt!
Full face, sorry voor de pukkels
Met die nieuwe producten creëer ik elke dag weer een natuurlijk look, die iedereen goed staat!

Ik ben heel erg enthousiast over deze 2 producten uit de herfstcollectie! De oogschaduwtrio's en de lipglosjes die ze ook nog hadden spraken mij niet zo aan, maar als ik jullie was, zou ik toch maar een kijkje gaan nemen!

De bourjois herfstcollectie is nu verkrijgbaar bij de etos
De java poeder kost €12,99
De blush exclusif kost €10,99

Wat vind jij van de nieuwe herfstcollectie?

Liefs,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten