dinsdag 17 september 2013

ROOMTOUR! :) (blog update)

Hey lieve mensen!
Vandaag heb ik weer een video, namelijk een roomtour! Vaak aangevraagd dus hier is hij dan!:
Veel kijkplezier!
als je de video niet kan zien, klik hier.

Een kleine mededeling:
Ik ga de LE's van catrice en essence reviewen, maar vanwege geldgebrek zullen deze pas in de eerste week van oktober komen..
Zowiezo zal ik van catrice de highlighter doen en van essence de blush en jumbo eyeshadow stick.
En ook vanwege school komt er (zoals ik al eerder in een video zei) minder online.. vooral in het weekend, meestal 2 of 3 per week.
Ik doe mijn best om het bij te houden!
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden.

Hoe gaat het met jullie?

Liefs,
Amber

8 opmerkingen:

  1. hehoi mensen!!!
    vanavond komt er een video online!! blijf kijken om hem te zien!!!
    xx,
    Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Heel erg bedankt!! Dit betekend veel voor ons!! P.s. Voor iedereen: het filmpje van gisteren is niet meer gelukt. Weet iemand hoe je een filmpje met geluid en al op een windows computer kan zetten! Bij mij gaat het geluid niet mee!! En nogmaal mertendylanfan heel erg bedankt!!

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  3. die reacties zijn verwijderd,omdat er 3 keer hetzelfde stond.

    BeantwoordenVerwijderen