zondag 11 augustus 2013

review: Kruitvat make-up remover & crème

Vandaag heb ik een review van een product dat ik pas net heb ontdekt. Ik was namelijk even lekker aan het neuzen tussen alle gezichtsverzorging bij kruitvat en daar kwam ik deze make-up remover en crème in één tegen. Dat is handig voor op reis! Als je wil weten of het was is lees dan vooral verder.
Deze crème is voor de gevoelige huid en er zit dan ook geen parfum, alcohol en ph-huidneutraal in. Nou moet ik zeggen dat ik geen extreem gevoelige of droge huid heb maar voor mij werkt hij ook prima. De bedoeling is dat je eerst je make-up eraf haalt, de restjes make-up remover er af haalt en dan kan je voor een extra verzorgend resultaat nog een dun laagje aanbrengen. 
Het product is wit en lijkt meer op een make-up remover dan op een crème aangezien het vrij dun is. Het heeft een standaard geur die niet heel erg overheersend is.
Dit is echt een uitkomst voor op vakantie! Je kan hem namelijk ook gebruiken voor je ogen, ideaal! Ik zou dit product niet dagelijks gebruiken als je een huid hebt die veel verzorging nodig heeft, of je zou hem moeten gebruiken in combinatie met een andere crème die wel voedend is.

Als je nog opzoek bent naar een make-up reiniger die ook nog eens verzorgend is, of een product dat fijn is voor op vakantie dan is dit zeker een aanrader, zeker omdat je maar €1,99 betaald voor 100 ml!

Liefs, 
Iris


Geen opmerkingen:

Een reactie posten