woensdag 7 augustus 2013

review: miss sporty perfect colour lipsticks


 Zoals je eerder al kon lezen ben ik een enorme fan van catrice lipsticks en aangezien je catrice lipsticks best goed met die van miss sporty kan vergelijken ben ik daar ook een behoorlijke fan van. Laatst was ik in Eindhoven met Amber en daar kocht ik 3 lipsticks van miss sporty: 059 I poke, 058 Malaga en 009 Innocence. Prachtige felle lipsticks die ik vandaag ga reviewen voor jullie.
Van links naar rechts: 059 I poke, 009 Innocence, 058 Malaga
I poke is moeilijk te omschrijven. De kleur is een combinatie van nude, oranje, perzik en roze. Dat samen maakt het een super mooie draagbare maar toch opvallende lipstick, aanrader!

ROZE! Dat was de reactie van mijn zusje (9) op Innocence. Tja dat klopt eigenlijk wel. Het is een behoorlijke barbie roze kleur, als je daar van houd is deze heel erg  mooi.
 Malaga is een fel rode super opvallende kleur. Een hele mooie zomerse rood die je zowel chique als casuele kan combineren. Mijn favoriet!

Ik ben echt een enorme fan van miss sporty lipsticks; mooie kleuren, goede kwaliteit, heerlijke snoepjes geur, betaalbaar en makkelijk te krijgen!
Er zijn ook nog andere kleuren met een parelmoer glans, ik ben hier persoonlijk niet zo'n fan van maar als dat wel jouw ding is moet je daar ook zeker eens kijken!
Deze lipsticks kosten €2,49 per stuk.

Liefs,
Iris









Geen opmerkingen:

Een reactie posten