donderdag 29 augustus 2013

Un-envelopping Sleek Brights Ultra Matte V1 palette +review & +FOTD!

Hoi allemaal! Vandaag voor jullie een driedubbel artikel! Dat is dus drie keer zo leuk ;)
Zoals jullie al weten heb ik het Sleek Brights Ultra Matte palette besteld! Dus in dit artikel komt een video un-envelopping, de review natuurlijk en ook heb ik hem natuurlijk al uitgetest dus ook een FOTD! Nou laten we nou maar snel beginnen....
De video! Veel kijkplezier ^_^
Dan naar de review.. het palette  zit in een kartonnen doosje, wat ik zelf wel praktisch vind en ziet er natuurlijk leuk en luxe uit!
Het (welbekende) doosje ziet er mooi uit, de matte verpakking en de glanzende letters.... En natuurlijk zwart! Zwart is het nieuwe zwart ;)
Dan de binnenkant, want daar gaat het immers om: In het palette zitten 12 kleuren een dubbelzijdige sponsapplicator ( die gewoon best goed werkt..) en aan de andere helft zit een grote spiegel, waardoor opmaken in de auto enz. makkelijk gaat.
 in het palette zitten 9 mooie felle kleurtjes en 3 mooie naturelle, die je makkelijk in je dagelijkse look kan gebruiken en waar ik ook volop gebruik van maak.
de eerste zes kleuren...
Lichtblauw: CHILL, is een mooie hemelskleurige blauw die niet heel koel van kleur is en is gewoon een hele mooie kleur die voor zo'n kleur kei goed gepigmenteerd is!
Roze: POUT, is de warme roze uit dit palette, die echt een super pigmentatie heeft en heel leuk is als kleuraccent in een nude look.
Paars: SUGARLITE, is een vet felle paars met een koele ondertoon, echt een topper!
Lichtgroen: CRICKET, ik denk dat ik weet waarom die cricket heet: cricket wordt op gras gespeeld en dit is echt een graskleurtje! Super mooi te combineren in een look en heel mooi bij alle oogkleuren.
Felblauw: BOLT, ja deze kleur is echt 'bolt', lekker fel, hier kan je een mooie feest look meemaken.
Oranje: STRIKE, echt een koninginnedag kleur! Lekker warme, zonnige oranje kleur.
Dan de andere zes...
Donkergroen: DRAGON FLY, is een dennenboom kleur, kan er niet meer over zeggen.
Roze: PUCKER, is de koele roze uit dit palette, iets minder gepigmenteerd, maar valt goed op te bouwen.
Geel: BAMM!, is een super vette kleur die ik nog niet ben tegengekomen, en heeft een best goede pigmentatie voor een gele oogschaduw en hij valt heel goed op te bouwen.
Licht roze: FLOSS, is een hele zoete girly kleur, die ik vaak gebruik.
Grijs: CRETE, is een licht grijze kleur, niet heel interessant wel fijn voor elke dag.
Wit (highlighter): POW!, is een mooie matte highlighter, die top is voor op je wenkbrauw bot.
 

Dan de swatches, misschien denken jullie wel van wat een slechte pigmentatie.
Maar ik heb de kleuren hier zonder basis, heel dun met mijn vinger aangebracht.
De wit heb ik niet kunnen swatches op mijn hand, maar die zie je zometeen in de FOTD.
 
Nou ik ben mega blij met mijn palette! Echt een aanrader :)

Nu verder met mijn FOTD:

Het gezicht:
foundation: geen!
concealer: catrice allround concealer palette onder ogen en op de neus.
highlighter: essence me&my icecream shimmer pearls
blush: geen, ik had die dag al mooie blosjes, en ik wou het niet too much i.v.m de felle ooglook.
bronzer: geen! zie blush.
poeder: essence all about matt compact powder

De ogen:
 
Binnenste ooghoek: BAMM! 
Eerste deel bewegend ooglid: CRICKET
Tweede deel bewegend ooglid: DRAGON FLY
Arcadeboog: BOLT
Onder het oog: van de buitenkant BOLT doorgeblend naar CHILL tot BAMM!
Boven de arcadeboog met BOLT de kleur POW! doorblenden tot het wenkbrauwbot.
Waterlijn: Maybelline New York Crayon Oriental Noir
Mascara: Catrice Lashes to kill Waterproof

De lippen:
oeps! Snorretje :S
Lipgloss: Essence stay all day longlasting lipgoss 03 candy bar

~

Zo dit was dan mijn driedubbele lol artikel! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en lezen! :)

Welk Sleek palette raden jullie mij nog aan?

Liefs,
Amber







Geen opmerkingen:

Een reactie posten