vrijdag 4 juli 2014

OUTFIT: New Dress (3-7-2014) ft. Pip

De jurkjes vliegen weer als warme broodjes over de toonbank, want, ook al is het nog wisselend, het is warm! Ik heb laatst een nieuw jurkje gekocht, en ik ben om! Ik zie nu dat je het patroontje niet zo goed kunt zien.... Ik hoop dat jullie toch van dit felle jurkje zullen genieten!

20140703_145508.jpg wordt weergegeven


Zoals jullie kunnen zien is Pip een echt fotomodelletje, en het leuke aan hondjes fotograferen is, dat ze meestal gekke bekken trekken! ;)

20140703_145523.jpg wordt weergegeven
Ik heb weer een hele simpele outfit aan. Een jurkje met een riem en slippers! Het jurkje is van een winkeltje in Horst: Top Jeans Shop. Hij is van het merk Sister's Point. Het riempje zat bij een ander jurkje, en de slippers zijn van Birkenstock. 

20140703_145540.jpg wordt weergegeven

20140703_145526.jpg wordt weergegeven

Het foto's maken was heel leuk, vooral met Pippie erbij! Er zijn niet veel foto's echt gelukt, maar deze zijn leuk. Ik heb mijn haar opzij gevlochten en daarna in een zij-knotje gedaan.

Ik hoop dat outfit artikelen bij jullie in de smaak vallen, en tot de volgende keer!

Wat zijn jullie plannen voor de zomervakantie?

Stay Strong,
Emma Sijbers
unlimitedbeautyforyou@gmail.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten