donderdag 17 juli 2014

UNLIMITED BEAUTY 1 JAAR + 200 ARTIKELEN ONLINE!

Lieve allemaal,
Zoals je al aan de titel hebt kunnen lezen, bestaat Unlimited Beauty (for you) nu al 1 jaar, op precies deze dag, 17 juli, begon het allemaal. Voor mijn gevoel bestaan we pas een halfjaartje, totdat ik een tijdje geleden terug ging lezen en erachter kwam dat het jaar al bijna voorbij was! En dit artikel is ook het 200ste artikel: 2 mijlpalen in een klap!
Sinds die ene 17e juli 2013 hebben we 200 artikelen online, 7610 bezoekers gehad, met z'n vijven begonnen en ondertussen zijn we nog maar met zijn tweeën en hebben we een aantal vaste lezers al weer binnen!
De 3 artikelen met de meeste views zijn:
1. My most repeated songs of the time
2. Review: Etos colour balm
3. Update: assortimentupdate Catrice en Essence voorjaar 2014
In een jaar tijd zijn we kwalitatief enorm gestegen, al zeg ik het zelf. Foto's werden genomen met meer precisie en werden bewerkt, filmpjes werden ook onder handen genomen.
oud.VSnieuw.
Spellingsfouten en andere grammaticale incorrectheden werden er zo zorgvuldig mogelijk uitgevist en teksten werden na gelezen en gedubbelcheckt. Qua schrijfstijl werden details belangrijker en producten reviewen en beschrijven werd steeds makkelijker. En om mijn persoonlijke veranderingen vast te leggen komt nu mijn 'paspoortje' deel II:

 Leeftijd: 14 (en een half! ;p)
Lengte: 1.55, ben nu echt een mega lange bitch.
School: nog steeds gymnasium en klas 4 na de vakantie, waaajow, ben op de helft :O
Huisdieren: katten: Tirza en haar zoontje Morris van ongeveer 3 maanden
Gadgets:  Huawei Y300, Ipod shuffle en een
Lenovo Ideapad S400 Touch.

Beautylevel: nu mag ik mezelf wel officieel licht gevorderd noemen denk ik!
Haar- en oogkleur: donkerblond (licht is het echt niet meer) en nog steeds grijsgroen.
Favo liedjes: Sing - Ed Sheeran, Cornflake Girls - Tori Amos, King & Cross - Asgeir etc.
Favo films: onmogelijk! Ik heb niet 1 favoriet! Zelfs geen top 10! 
Favo boeken: alles van Mirjam Mous, alles van Kerstin Gier, alles van Ursula Poznanski, de Bijzonder kinderen van mevrouw Peregrine - serie, Zwarte zwaan van Gideon Samson, Hoe Seppe ondanks alles zijn 16e verjaardag haalde van Ed Franck, Zwaartekracht van Iris Boter, alles van Carlos Ruiz Zafon etc. haha.
Favo beautymerk: Catrice en Sleek!
Favo blogs: Veracamilla, LiveLifeGorgeous, Teskuh, Beautybeforebreakfast, Lottelovesbeauty en blushingbeauty.
Favo youtubers: Danisnotonfire, AmazingPhil, Beautygloss, Nikkietutorials, Sharon Farrell en Theemutsen/Darcy_Jade.
Favo kleuren: donker zee-turquoise, magisch paars en warm, huiselijk donkerroze.

Wat vinden jullie? Ben ik veel veranderd of niet?
Omdat Emma en ik zo veel mogelijk van de content op jullie willen aanpassen zouden wij het erg fijn vinden als jullie een comment achter laten met wat je zou willen zien/lezen of je kan (anoniem) stemmen op de poll hiernaast!
Op naar de 2 jaar! Bedankt voor alles!
Heel veel liefs en zoenen van Amber <3


Geen opmerkingen:

Een reactie posten