woensdag 2 juli 2014

REVIEW: H&M Matte Lipstick Landinski

Ik houd van extreme makeup en draag het gewoon naar school en overdag naar normale activiteiten. Oogschaduws in bijzondere kleuren zijn er in overvloed, maar lipsticks in extreme kleuren zie je veel minder (vooral in NL niet), roze, rood en nude.. I have seen that. Maar waar is de zwart, de groen, de blauw en natuurlijk de koele paars? Praktisch onvindbaar, tenzij je bereid bent meer dan 20 euro uit te geven. Totdat Teske een review schreef over deze lipstick, ik rende naar de winkel en bracht hem mee naar huis. Want de kleur is bijzonder, matte en lekker budget, maar hoe zit het met de kwaliteit? 


De huls is iets breder en langer dan gemiddeld en is wit met zilver. Aan de onderkant zie je de paarse kleur, dus makkelijk herkenbaar in je stash. Het zilveren ziet er een beetje goedkoop uit en de huls voelt ook wel als goedkoop plastic. Maar om er naar te kijken is er op zich niks mis mee!
De kleur heet Landinski, wat ik een beetje vond klinken als een scandinavische stad, maar het blijkt niks te zijn gaf google a.k.a my dear friend aan. Ik vind het erg leuk klinken en het is sowieso veel beter dan een saai nummertje.
Alweer het zilveren, goedkoop-ogende materiaal, als ze dat wit hadden gedaan zoals de huls was het beter geweest (als je het uiterlijk dan toch mag verbeteren...). De lipstick heeft een plat afgesneden kant maar loopt niet puntig toe, maar loopt rond af.
De kleur is intens paars. Oogt ietwat warm op mijn arm, maar is heerlijk koel, bijna blauw-achtig op mijn lippen. De lipstick geeft een geweldig pigment af en je kleurt zo in een keer je lippen in. De kleur is goed mat, maar niet te droog. Voelt nog redelijk romig aan op je lippen, maar het aanbrengen is soms wat tricky en ik prefereer dan ook een lippenceel hiervoor i.p.v zo uit de huls.
De houdbaarheid is heel erg goed, als hij eenmaal zit, dan zit ie! In eerste instantie is het een beetje vreemd, je doet hem op, laat hem 10 minuten 'drogen' als het ware, en dan overleeft hij drinken en boterhammen. Hij geeft zelfs niet af aan je glas. Alleen na het avondeten slijt hij wat weg aan de binnenkant omdat er vaak wat meer olie in avondeten zit (pasta, kip etc.).
Ook gaat hij zeker niet in de lijntjes zitten, maar hij blijft gewoon zitten waar je hem hebt opgesmeerd.

Deze lipstick is gewoon wauw. De kwaliteit is gewoon super en de kleur is zo vet! Ik vind dat je deze gewoon kan dragen naar werk of school, want als je dat mooi vind moet dat gewoon kunnen. Ik vind deze kleur goed staan bij bijna iedereen. Omdat hij zo koel is zou je denken dat hij niet bij warme types past.. niets is minder waar!:


Als je deze kleur mooi vindt, niks houdt je tegen! Want 5 euro past in vrijwel iedereens budget en het is echt een pareltje!

H&M Matte lipsticks worden verkocht bij H&M
 filialen met een cosmetica afdeling en kost E4,99.

Wat vindt jij van dit soort opvallende en extreme kleuren?

Liefs,
Amber


Geen opmerkingen:

Een reactie posten