dinsdag 22 juli 2014

SALE TIP! Review & Swatches: Catrice Haute Future Blush Pearls

Ik houd van mooie pareltjes om mijn wangen te versieren. Het luxe gevoel en de bijzonderheid, de zachte kleurtjes en de lieve glansjes, every girls dream. Een verzamelobject is het dus ook van mij, en mijn beautyhartje gaat sneller kloppen als de budgetmerken essence en catrice weer eens een limited edition hebben met zo'n pareltje. Met eksterogen ga ik al snelwandelend door mijn lokale kruidvat om te vinden waarnaar ik zocht. Nooit zal ik te laat zijn, ook dit keer niet en kan ik jullie mijn nieuwe stash aanwinst laten zien!


Catrice was dit keer het merk met de grote vangst. Blush parels in een dik, vierkant blok met een chic uitstraling, het oogt als glas. Maar schijn bedriegt, de verpakking is gemaakt van plastic en voelt dus wel een beetje cheap. De bovenkant is een spiegelende deksel met holografische letters om het futuristische plaatje compleet te maken. Om dit product op te bergen in een average stash kast wordt wat lastiger, mijn oplossing is: pronk met dit pareltje en zet hem bovenop je stash kast!
Deze blushkleur is C01 iROSEdescent en is de enige blushparel kleur uit deze collectie. iRosedescent is een lief zachtroze kleurtje met een glansje en 2 verschillende kleuren parel: een iets lichtere, en een iets donkerdere.
met flits
met daglicht
van bovenaf
De parels zijn zo groot als het topje van je pink en zijn verdeeld in lichtroze en wat donkere roze met een wat meer koraal tint. De parels hebben lichte glans, meer een natuurlijk sheen, it's like you are glowing from within. De parels geven makkelijk poeder af, zelfs met een zachte kwast hoef je er maar 1 keer overheen te gaan en je hebt genoeg. Als je er meer dan 1 keer overheen gaat heb je zelfs veel kans op een clownswang! Het pigment is heel sterk terwijl de kleur erg licht is! Well done, Catrice.
met lamp
Om de werkelijk kleur op de foto te zetten was erg moeilijk, beter dan dit lukte het niet. Het is een hele lieve, snoeperige lichtroze kleur, die op ieders huidskleur een iet wat andere ondertoon heeft. Maar over het algemeen wordt de kleur warmer op het gezicht dan op de armswatch. Deze kleur is zeer geschikt voor de hele lichte tot de (lichtere) medium huidtinten, maar een zekere no-go voor een donkere huid. De draagtijd is normaal, na een uur of 8, als vrijwel al je makeup is weggesmolten is de blushkleur ook ver weg. Maar een langere draagtijd dan dat kan je niet halen uit een poederblush. Ik ben helemaal tevreden en deze blush zit sowieso in mijn everydaybakje!

Verkrijgbaar bij verscheidene kruidvat filialen in de
 sale bakken en is van E3,99 naar E2,50 afgeprijst!


Wat is jouw sale pareltje?

Liefs,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten