dinsdag 30 september 2014

FOTD: 1e vlog! Pink eyes & first try on winged liner!

 Laatst heb ik mijn eerste (echte) vlog geupload en daar was ik heel enthousiast over. Waar ik ook erg blij mee was was de makeup look die ik die dag ophad! Een felle ooglook gecombineerd met bruin en mijn eerste poging tot winged liner (die verassend goed uitpakte!) met een voor de rest natuurlijke basis. Vandaag leek het mij leuk om de producten te delen met jullie, dus klik op meer lezen!


 De concealers die ik gebruikte waren de Essence stay all day en de Catrice lightreflecting concealer, de een voor op onzuiverheden, de ander om mijn wallen te verbergen en dat gebied te highlighten. Dit sette ik met de Catrice all matt plus poeder en een Essence kabuki. Als blush gebruikte ik mijn geliefde The Balm cabana boy blush en een beetje bronzer uit het Sleek face form fair.
De staartjes van mijn wenkbrauwen heb ik aangezet met de Hema wenkbrauwpotlood in 10. En als basis pakte ik de Essence i love stage eyeshadowbase. Als eerste deed ik de creme kleur uit het Sleek oh so special palette 'bow' over het gehele ooglid. Uit hetzelfde palette blendde ik 'wrapped up' in de crease om het roze te neutraliseren en zette ik ook nog onder het oog aan. De roze kleur is de kleur 'pout' uit het Sleek ultra mattes brights. De winged liner is met de Catrice liquid liner waterproof gedaan, hij is nog niet perfect.. but i'm getting there! En als laatst pakte ik de L'Oreal telescopic mascara voor op de bovenste en onderste wimpers.
Ja, je raadde het al! De lipstick die ik opheb is 'natural beauty' van Essence! Mijn all time favoriete nude lipstick die al bijna op is! Past overal bij en lijkt elke keer weer net iets anders van kleur.

Dit was mijn FOTD, ik hoop dat jullie hem leuk vonden! Gebruiken jullie wel een zo'n felle kleuren in combinatie met bruin? Ik vind het super tof. Ook ben ik erg blij met de winged liner.. ben nog niet zo'n prof maar het lukt wel. Zal ik een artikel maken met tips? Dit was het dan weer voor vandaag!
Rawr! Amber <3



Geen opmerkingen:

Een reactie posten