maandag 29 september 2014

REVIEW: Essence Oh So Matt lipstick

Essence heeft best mooie lipsticks, en ze hebben de laatste tijd ook zo veel keus! Mat, glans, lipgloss, lipstain, lipstick noem maar op! En dat voor een heel zacht prijsje, natuurlijk! In Duitsland (ja, alweer) nam ik deze lipstick mee in de kleur "15 Oh So Matt". Enjoy!


De lipstick verschijnt in de nieuwe verpakking van de lipsticks, de mat zwarte met de gekleurde ring. Chique! De lijn heeft bijna precies dezelfde kleur als de lipstick zelf, wat het heel makkelijk maakt om hem in je collectie uit te zoeken.
(Ja, er zit een klein vlekje op de zijkant van de lipstick, oeps!) De lipstick heeft geen specifieke, sterke geur, wat natuurlijk erg fijn is! Ik vind hem leuk.
Dit is de swatch, mat bruin. Best wel bruin. Ik schrok hier even van, want hoe pakt dit uit op mijn lippen en bij mij huiskleur? 
lippen zonder iets erop.
lippen met de lipstick.
Maar de lipstick heeft een soort concealer-achtige dekking, niet te bruin. Ik had een full-face foto, maar mijn gezicht zag rood op die foto! Niet normaal, haha! Het is zeker een mooie nude kleur, maar ik denk dat ie beter te combineren is met nog een glanzende nude lipgloss eroverheen... maar als een matte bruin tint jou staat, zou ik zeker even gaan kijken!

De lipstick is mooi mat, maar niet uitdrogend. Sterker nog, hij is verzorgend! Lang blijft hij jammer genoeg niet zitten. Op een gegeven moment heb je weer droge lippen en dan is je lipstick weg. 2 tot 3 uur maximaal.
Ik hoop dat jullie dit een leuke review vonden en tot de volgende keer!

Te koop bij de Kruidvat: E2,40
Te koop bij verschillende drogisterijen in Duitsland: E1,55

Stay Strong,
Emma Sijbers



Geen opmerkingen:

Een reactie posten