dinsdag 16 september 2014

TIP: Gratis Copyright free muziek downloaden!

Ik gebruik vaak achtergrond muziek bij tutorials en andere filmpjes en het leek mij leuk om mijn tips vandaag met je te delen!
Al die leuke top 40 hits die jij graag zou willen gebruiken, mogen helaas niet gebruikt worden vanwege copyrights. Het is erg vervelend als je filmpje, waar je veel werk aan hebt besteed, wordt verwijderd alleen maar vanwege die stomme copyrights. Ik heb een erg leuk account gevonden die leuke house en pop muziek remixt en die je gratis kan downloaden zonder copyrights. Lees snel verder als je benieuwd bent over wie ik het heb!
Big Z Remix: YouTube - SoundCloud
Big Z Beats/Remixes is een account dat vette house en pop remixes maakt, die niet wat bijzonderder zijn dan de gemiddelde. Als je deze muziek voor op de achtergrond gebruikt zal het vaak in de smaak vallen en mensen zullen geheid vragen wat je hebt gebruikt. Dit zijn mijn favorieten:
April Showers
Vrolijke 'oude' muziek gecombineerd met een goede rap om zo een leuk liedje met veel dynamiek te creëren! 
Download: http://www.mediafire.com/download/zvse2kn1krvouzx/01+April+Showers+%28The+Roots+vs.+ProleteR%29.mp3

Wake me up - Avicii
https://www.youtube.com/watch?v=eBdKB9LRx00&list=UUnbTm7LYecyTdCJ7rToXd2g&hd=1

We made it
https://www.youtube.com/watch?v=jO_PaQ9i91g&index=5&list=UUnbTm7LYecyTdCJ7rToXd2g&hd=1

En zo zijn er nog veel meer! Ik zeg kijk eens rond.. en geven deze coole dude ook wat credits!
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad en laat me weten van welke accounts jij jou copyright free muziek haalt!

Rawr! Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten