vrijdag 12 september 2014

REVIEW: Maybelline Baby Lips Peach Kiss

Baby lips zijn er in Nederland maar in een paar smaken, maar in Duitsland spotte ik laatst deze, Peach Kiss. De Baby Lips zijn in Duitsland trouwens goedkoper! Maar goed, ik zag dus deze en ik dacht dat het misschien we leuk was om te reviewen. Laat mij trouwens maar weten of jullie reviews van 'buitenlandse' producten leuk vinden, want ik kom best vaak in Duitsland. Enjoy!



Dit is de verpakking. Gewoon een Baby Lips verpakking maar dan in het perzik en lila. Mooi! Ik vind de kleuren die Maybelline kiest voor de BL verpakkingen trouwens erg mooi!

De naam is Peach Kiss en er staat dat deze voor 8 uur aan verzorging zorgt.

De kleur is een beetje bruinig met glitters. Glitters. Dat vind ik nooit zo geweldig in een lipbalsem, het schuurt en verzorgt meestal niet zo goed. Deze glitters zijn op je lippen niet zo te zien.

Als swatch zie je het bruine kleurtje terug, en de glitters ook wel een beetje. Dat bruine kleurtje is niet zo mijn ding... Bruin staat mij niet. Gelukkig is kleur bij een lipbalsem nooit zo opvallend.

zonder lipbalsem

met lipbalsem

Zoals je zit zie je vooral glitters en glans. De balsem heeft verder weinig kleur en blijft lang op je lippen zitten. Oftewel, het trekt niet in. Bijna niet in ieder geval, dit vind ik persoonlijk erg irritant, maar misschien vind jij zo'n laagje wel fijn.

De balsem heeft geen lekkere perzik geur of zo, nee, de balsem is bijna geurloos. En de wat je ruikt is ook niet te beschrijven. Op je lippen is hij wel volledig geurloos.

De balsem is vooral leuk en handig als Baby Lips collector's item denk ik, voor de verzorgende werking of kleur zou ik hem niet kopen, als je ooit in Duitsland bent, ga dan naar de DM. De Baby Lips zijn daar E2,45 ipv E3,50! Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden, until next time!

Stay Strong,
Emma Sijbers

DM, Duitsland: E2,45



Geen opmerkingen:

Een reactie posten