vrijdag 9 mei 2014

5 Favoriete Apps!

hoi iedereen,

Bijna iedereen heeft tegenwoordig een smartphone. En het zou geen smartphone heten als je er niet heel veel slimme dingen mee kan! Een van de dingen die je met je mobiel kan, is er applicatie's (apps) opzetten. Vandaag laat ik jullie er 5 zien!

MusicManiac:



Omdat je je liedjes niet wilt kopen voor €0,99, moet je een muziek downloader hebben. Dit is die van mij en hij is favoriet! Hij heeft bijna alle liedjes, behalve de hele nieuwe, maar die komen er heel snel in. De liedjes die je gedownload hebt, komen meteen in je mp3-speler die al automatisch op je telefoon zit. De app is gratis en in de Google Play Store te krijgen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of hij ook in de App store te vinden is.

H&M:
Omdat je de kleding van je favoriet winkel elk moment van de dag wil kunnen checken, heeft H&M een app ontwikkeld met alle producten. Dames, Heren, Kids, Sale en Home. Alles.Een hele handige app die in de Appstore en in Google Play gevonden zal worden.

Wish:
Wish is een winkel app. Wish is ook een webshop. Ze hebben vooral Aziatisch producten en heel veel kleding! Ook veel fake dingen, zoals een fake Naked palette. Je kunt de dingen 'liken' en opslaan. Je kunt ze ook daadwerkelijk kopen, maar dan moet je heel wat verzendkosten betalen. De producten zelf zijn overigens spotgoedkoop! Google Play en Appstore.

App van de Dag:
WIj kent hem niet, de app die elke 24 uur een andere betaalde app gratis maakt. Soms komen er echt hele leuke dingen voorbij, maar meestal vallen ze redelijk tegen. Toch heb ik heel wat apps op mijn mobiel die met App van de Dag gekocht zijn. Dus hij komt wel van pas! Google Play en Appstore. op Apple maakt de app andere apps gratis dan op een Samsung oid.

Retrica:
Retrica is een fotobewerking app, waarmee je de foto al bewerkt voordat je hem knipt. Eerst was hij er alleen voor Apple, maar sinds een tijdje geleden is hij er dan ook voor de Google Play gebruikers! Het is een fijn werkende app met mooie effecten. Ik heb geen voor camera en heb de app dus verwijderd. Maar ik gebruik de telefoon van mijn vriendinnen die wel een voor camera hebben graag!

Dit waren een paar van mijn favoriete apps, en tot maandag!

Hebben jullie nog ideeën voor artikelen?

Stay Strong,
Emma Sijbers



Geen opmerkingen:

Een reactie posten