vrijdag 2 mei 2014

OUTFIT: 2-5-'14

hoi iedereen,

Outfit foto's... sommigen kunnen ze zo mooi maken. Ik wil de kleding dan stuk voor stuk hebben. Zelf ben ik er (nog) niet zo goed in.

 Maar goed, over kleding: waar houd ik van? Dat is best een makkelijke. Zomerkleding! Rokjes, hemdjes, blousejes, shorts, crop tops noem maar op en ik houd ervan. En omdat het steeds warmer word, kan ik mijn favoriete kleding weer dragen. Zo is dit een zomerse maar o zo simpele outfit.




 Ik draag namelijk gewoon een tank top, rokje en een paar slippers. Alledrie de items zijn ook nog eens heel makkelijk te krijgen.

 De tank top komt van de Tobakko in Venlo. Ik weet niet hoeveel Tobakko's er in Nederland zitten, maar ik denk heel wat. De top kost €8,00
Het rokje komt van de H&M en kost €9,95

Het rokje is lekker high waisted en valt heel los. Dit zit heerlijk en verbergt je eventuele buikje. De bloemenprint is zomers en vrolijk, ook al is de achtergrond van de bloemen zwart.

 Ik draag een hemdje onder de top, want hij is erg diep aan de voorkant, onder de oksels en aan de achterkant.

Ik moest hier zo hard om lachen! In bijna geheimtaal staat er een tekst op de top. No one cares at all. Gaaf! Het is trouwens een parfum flesje.

Onder deze outfit draag ik een paar witte Birkenstocks die nu al 3 jaar mee gaan! Toch maar eens nieuwe aanschaffen als ik zo naar de zool kijk (gelukkig kunnen jullie de zool niet zien..)

Was het leuk om eens een outfit te zien? I hope so! Wat vonden jullie van de outfit? En wat dragen jullie zoal?

Veranderd jouw garderobe veel in de zomer?

Stay Strong,
Emma Sijbers


2 opmerkingen: