maandag 12 mei 2014

Monday's Music

hoi meiden,

Het songefstival is dan wel voorbij (2e WOEHOEEEE) toch vind ik de liedjes nog steeds erg leuk, dit was mijn top 3 als Nederland niet mee zou doen.

1. Armenië Aram mp3 - not alone
Sterk lied met een gave opbouw, en uiteindelijk dubstep! Mijn god, wat houd ik van dubstep. Heerlijk!


2. Hongarije András Kállay-Saunders Running
Dit is dan een mooi liedje met ietwat ruigere stukjes af en toe, ik weet niet of ik deze nou op 2e moet laten staan, of op eerste moet zetten. Gedeelde 1e plek?

3. Iceland Pöllaponk - No prejudice
Een vrolijk liedje dat duidelijk maakt dat je geen vooroordelen moet hebben. Lekker vrolijk!

Hebben jullie het Eurovisie Songfestival ook gekeken? Ik heb er wel wat lievelingsliedjes aan overgehouden! :D

Wie had er moeten winnen volgens jullie?

Stay Strong,
Emma Sijbers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten