zondag 11 mei 2014

Favoriete Youtubers #1

Hey Iedereen,
Ik lig nu in bed en ben net terug van kamp.. Zoals je dan misschien kan raden ben ik kapot.
Dan vind ik het heerlijk om thuis te komen en filmpjes te kijken in bed van mijn favo youtubers, dus ik dacht: ik deel mijn favorieten! Emma heeft hiervoor een favoriete apps artikel geschreven, en eigenlijk kon ik ook niet achterblijven met een favorieten artikel ;)
Let's go!
Vandaag deel ik mijn favorieten buitenlandse youtubers waar ik op dit moment het meest naar kijk:
Danisnotonfire:
I Talk To Myself



Dan is een Britse youtuber, die al meer dan 3 miljoen abonnees heeft en heeft zelfs met Phil een radio show op bbc radio 1 heeft.
Dan's video's zijn voornamelijk verhalen over hemzelf en wat hij heeft meegemaakt, bijvoorbeeld: Danedotes & Reasons why Dan's a Fail.
Ik ben echt enorm fan van Dan (het rijmt omgomg) en het is ook vaak herkenbaar voor andere mensen. Dan is gewoon heel leuk en ik zal zeker de video hierboven even te kijken!

AmazingPhil:
My Secret Files

Phil is ook een Brit, en een vriend en de huisgenoot van Dan. Phil heeft al over een miljoen abonnees en maakt al filmpjes sinds 2006!
Phil is ook een vlogger met meerdere series, zoals: Why I was weird as a Kid.
Phil's verhalen zijn weer heel herkenbaar en je lacht je ook weer kapot.
Dan en Phil hebben ook veel filmpjes samen gemaakt, die kan ik je ook zeer aanraden als je de bovenstaande filmpjes leuk vond!

Sharon Farrell:
Ultimate Girly Makeup

Sharon is een Ier die sinds een paar jaar in Sydney woont, ze is een makeup artist geweest bij Benefit en Mac en nu is ze een freelancer.
Sharon maakt filmpjes over producten en makeup tutorials, ze legt duidelijk uit en laat de stappen goed zien, daarom duren haar filmpjes ook iets langer dan een gemiddelde tutorial.
Sharon is een heel lief persoon met veel talent en ook zeker een aanrader voor beauty lovers!

Zoals je ziet vallen mensen uit het verenigd koninkrijk zeer in de smaak ;)

Wat zijn jouw favoriete youtubers?

Liefs,
Amber


Geen opmerkingen:

Een reactie posten