vrijdag 30 mei 2014

Blogupdate: Emma

Jullie hebben vast wel gemerkt dat mijn artikelen achteruit zijn gegaan: bijna alleen nog maar lifestyle, of heel snel afgeraffeld. Ook zijn ze de laatste tijd een paar minuten later online gezet. Ik heb mijn artikelen ook erg vaak op de morgen dat hij online moest geschreven....


De reden hiervoor is: tijdgebrek. Ik weet dat ik beter vooruit moet plannen enzo, maar ik heb de laatste tijd zo veel aan mijn hoofd. De laatste loodjes van het schooljaar, sinds twee weken een baantje, huiswerk, buitenschoolse verplichtingen. Daarnaast wil ik ook nog tijd met vriendinnen doorbrengen, maar die wonen verspreid over half Brabant en half Limburg. En af en toe heb ik ook mijn relax momentjes nodig.

Dit allemaal bij elkaar opgeteld zijn 7 bijna volle dagen, en in dat kleine beetje tijd dat ik wel heb, vergeet ik het gewoon. 

De zomervakantie komt er bijna aan, en dat betekend: geen huiswerk, geen buitenschoolse verplichtingen, en meer tijd voor mijn blog, mijn vriendinnen en sporten! Ik kan niet wachten tot het zomervakantie is en weer verslaafd te raken aan "School supplies haul" video's. Hebben jullie ook zoveel zin in de zomervakantie?

Stay Strong,
Emma Sijbers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten