maandag 25 augustus 2014

My Favorite Songs At The Moment

Begint jullie school ook al? Ik moet vandaag (als jullie dit lezen) beginnen. Nieuwe klas, nieuwe mensen, oude boeken, oude vakken. Ik moet dit jaar namelijk over doen. Ik blijf zitten in de tweede klas van het gymnasium. Niks mis mee natuurlijk! Op mijn school blijven jaarlijks meerdere mensen zitten. Ik zit op een categoraal gymnasium. Dat houd ik dat het enige niveau dat je op mijn school kan volgen gymnasium is. Als je van niveau wilt veranderen, moet je dus van school. Daarom komt het bij ons vaker voor dat er mensen blijven zitten in plaats van dat er mensen van niveau veranderen.

Ik denk dat ik even doorga naar het ware onderwerp van dit artikel hihi.

Een tijd geleden was ik helemaal gek van The Janoskians op YouTube. Leuke, knappe, Australische jongens die grappig zijn, ik kon er uren naar kijken. Toen ben ik het een tijdje vergeten. Ik was aan het rondsurfen op YouTube naar nieuwe muziek, en toen zag ik dat ze 4 (!) liedjes hadden uitgebracht, en nu ben ik verliefd <3

The Janoskians - Best Friends
Dit lied is heel erg gebaseerd op Wallpaper's Best Song Ever, maar deze is veel leuker. The Janoskians hebben in een interview gezegd dat ze zingen niet zo serieus nemen, en dat ze het daarom hebben 'afgepakt' van Wallpaper. Het liedje gaat over hou veel ze van hun fans houden, en het is heel catchy en makkelijk mee te zingen. Wel word er in hun liedjes veel gescholden, als je daar niet tegen kunt, kun je ze beter niet luisteren. (ze zeggen vooral fuck, verder beledigen ze niemand)

Dan zie je op de thumbnail van dit lied 5 jongens zitten, dat zijn dus The Janoskians. Van links naar rechts: Daniel (skip), James, Beau, Jai en Luke (ik weet eerlijk gezegd niet we Luke is en wie Jai, ze zijn namelijk tweelingbroers). Beau, Jai en Luke zijn de Brooks Brothers, want zij zijn 3 broers. Daniel en James zijn gewoon vrienden. Jai heeft een tijd verkering gehad met Ariana Grande, maar toen is Ariana vreemd gegaan, ze hebben weer even een relatie gehad, maar dat ging snel genoeg over. Zo komen we bij het volgende lied.

The Janoskians - This Freakin Song
Niemand behalve The Janoskians weten precies over wie dit lied gaat, maar bijna alle fans weten dat dit over Ariana gaat. BTW, de solo van James is gewoon WOW! Ik houd zo veel van dat stukje! 'THAT'S KARMA' <3<3<3 Dit is toch wel mijn favoriete lied van dit artikel!

The Janoskians - Real Girls Eat Cake
Dit lied gaat erover dat je bij je vriend gewoon jezelf moet kunnen zijn. Dat je überhaupt jezelf moet zijn. Je zou niet moeten afvallen als dat niet nodig is. Ik houd heel erg van de boodschap in dit lied, PLUS het lied is gezongen door de knapste eruit en het is een catchy liedje! luflufluf

The Janoskians - Set This World On Fire
Deze heb ik vandaag nog ontdekt, en het gaat erover dat ze samen (vriendje en vriendinnetje) de wereld aankunnen, ook al word de jongen gehaat door de familie van het meisje. Super liedje met een leuke video!

Dan ga ik nu nog een paar niet-Janoskian liedjes behandelen:

Bella Thorne - Call It Whatever
Het rebelse Shake It Up danseresje groeit op tot een prachtige vrouw met nog prachtiger haar! Wat is Bella Thorne een mooie meid met een prachtige stem. Dit dromerige liedje, met een nog dromerigere videoclip is echt top. Makkelijk mee te zingen, simpel, maar toch heel goed!

Katy Perry - This Is How We Do
Katy hoeft maar een liedje te zingen, en het is een hit! Dit is ook weer zo'n top video! Allemaal verschillende achtergronden met verschillende outfits. Ook dit is catchy en makkelijk mee te bléren. Heerlijk!

Meghan Trainor - All About That Bass
Dit lied gaat erover dat je niet Super Dun hoeft te zijn om mooi te zijn. Zeker niet! In de comments van deze video zie je dat veel mensen dit skinny-hating vinden, en ja, ze zegt een keer skinny bitches, maar als je goed naar de tekst luistert, dan is het alles behalve skinny-hating! Dit is Meghan's eerste lied, en meteen een hit! Netjes! Meghan heeft een hele mooie stem, waarmee ze veel kan, wat je ook terug hoort! Het is een swingend lied, ik ben fan!

Dit waren de liedjes waar ik de afgelopen we(e)k(en) naar geluisterd heb, ik hoop dat jij ze ook leuk vind!

Stay Strong,
Emma Sijbers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten