maandag 18 augustus 2014

NEW IN: HP chromebook 14

Ik was al een tijd aan het sparen voor een laptop. Ik kreeg er een op het oog, en ging er voor de volle 100% voor. Een baantje zoeken en krijgen, geld apart houden, niet teveel uitgeven. En nu, na al die maanden, is het gelukt! Ik heb mijn laptop bij elkaar kunnen sparen. En dan heb ik het over de HP chromebook 14.





Het is een turqouise laptop, en hij doet me heel erg denken aan de MacBook, is dit raar? Hij is er volgens mij ook een beetje op gebaseerd, want het toetsenbord komt heel erg overeen. Toetsenbord stickers voor een MacBook passen hier waarschijnlijk ook op, met een paar aanpassingen.


Als achtergrond heb ik al een collage met allemaal foto's met vrienden gemaakt, met de app/website: Loupe Collage, een hele fijne app! Verder heb ik de app's Papa's Cupcakeria, WeVideo en Shopaholic gedownload. Wat heel typisch is aan deze laptop, is dat je als je een app aanklikt, je op een website komt waar je die app gebruikt, i.p.v in de echte app zelf. De laptop werkt dus bijna volledig met Chrome! Je kunt je bestanden in Drive wel offline bekijken, de rest heb ik nog niet offline geprobeerd te gebruiken. Ook kreeg ik als nieuwe gebruiker 100 GB (!) gratis in Google Drive.


Deze laptop was er ook in het wit en in het koraal-perzik. Maar de witte was ongelooflijk saai, en de roze kleur was een beetje té. Daarbij is deze blauwe kleur wel écht mooi! I'm in lovee


Het is een 14 inch laptop, dus geen notebook, echt een BIG A$$ laptop. Maar je kunt hem even goed wel makkelijk meenemen.


Ik ben verliefd op deze vrolijke, gekleurde, voordelige laptop, en ik hoop er nog een aantal jaar plezier van te hebben!

DISCLAIMER: ik heb de laptop helemaal zelf betaald
Te koop bij de Mediamarkt en de Saturn (en wel meer elektronica winkels): E229,90

Welke laptop/computer heb jij? En deel je die met je familie, of is die van jou alleen?


Stay Strong,
Emma Sijbers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten