vrijdag 1 augustus 2014

REVIEW: Cien (Lidl) Lipsticks

Je hebt het merk 'Cien' vast wel eens bij de Lidl/Aldi zien liggen. Het beauty merk van de Lidl en de Aldi. Ik was laatst in de Lidl, en ik zag dat ze make-up hadden! Oogschaduw, nagellak, lipstick en lipgloss (tube + flesje en kwastje). Alles voor €1,99 per stuk! De nagellak kleurtjes waren vrij saai, de oogschaduw kleurtjes ongelooflijk fel en lipgloss doe ik nooit op. Dan neem je lipstick mee! Alles was netjes verpakt in zo'n makkelijk afscheurbare plastic hoesjes, dus ik vertrouwde het wel. Kijk snel mee!






Ik heb de kleuren 25 Enchanted en 24 Perfect Pink, dat zijn de enige 2 kleuren die me aanspraken. Ze hadden er ongeveer 7.


het is een rode en een roze kleur, de foto's zijn heel slecht. De kleur komt nauwelijks over. De rode is lang niet zo oranje, en de roze is feller.

De rode kleur is ietwat sheer, doorzichtig dus. Dat is de enige kleur die goed overkomt op deze foto. De roze kleur is veel feller dan op de foto, die komt heel goed over op de close-up foto. De rode komen daarentegen op de gezicht's foto's heel slecht over.

Hij is veel roder, hier is hij erg oranje.

Deze foto kun je eigenlijk overslaan, want de kleur komt zo slecht over! Je krijgt van deze kleur geen gele tanden, maar ze worden ook niet overduidelijk witter...

Deze foto kun je nog redelijk serieus nemen, de rode kleur die je ziet, is ook de rode kleur die je in het echt ziet! Hij is erg mooi, brengt mooi aan en blijft lang zitten. Voor €1,99 vind ik hem gaaf!


Nou, dit noem ik nog eens fel roze! Zo is de kleur in het echt. (iets minder neon, je lippen geven geen licht). Het is een hele gave kleur, waar je geen gele tanden van krijgt, wat bij roze meestal wel is. Deze blijft na eventjes zwemmen ook nog mooi zitten, een top kleurtje voor op vakantie dus, fel, longlasting en goedkoop! Halen die handel!

Full-Face
Netjes!

Ik ben heel erg fan van de roze kleur! En de rode mag er ook zeker wezen. En dat voor €1,99, geweldig! Zeker het geld waard. Gewoon te koop bij de Lidl. Aldi weet ik eigenlijk niet zeker. Misschien dat ze daar alleen de verzorgings producten verkopen.

Lipstick of lipgloss? Wat kiezen jullie dan?

Stay Strong,
Emma Sijbers
unlimitedbeautyforyou@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten