dinsdag 17 juni 2014

BLOGUPDATE: Amber

Hoi lieve meiden,
jep ik kom ook met een blogupdate en dat kan maar een ding betekenen: ik heb geen artikel.
Ik haalde het gewoon niet, had een druk dagje gehad. Ik wil graag goede reviews schrijven en leuke filmpjes maken voor jullie, maar daar gaat veel tijd in zitten en ik haal het soms gewoon niet.
Zelf ben ik nogal perfectionistisch, dus schrijf reviews tot op elke detail en is dus niet iets wat ik nog snel even kan doen. Dat heb ik vaker wel nog gedaan, maar dan eindigde ik midden in de nacht en uiteindelijk maar een paar uur slaap.
Ik hoop dat jullie het begrijpen! En in de vakantie ga ik lekker vooruit werken en planningen opzetten, zodat jullie voortaan altijd met artikelen voorzien zijn!
Liefs Amber <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten