vrijdag 6 juni 2014

COCKTAIL REVIEW: Tinted Lipbalms!

Tinted lipbalms, het product dat precies tussen de lipstick/gloss en de lipbalm inzit. Het perfecte multi-task product voor in je tas of mee op reis. Verkrijgbaar in verschillende kleuren, prijzen en merken. Vandaag swatch ik er 4!


 Ik heb 2 Babylips en 2 Applelicious, van beide 1 rode en 1 roze. Ik begin met de Babylips!
 Pink Punch + Cherry Me
De Babylips lipbalms zijn bekend over de hele wereld, maar natuurlijk hebben wij er hier in Nederland maar 5.... Ik vind de verpakking van Pink Punch leuker, met die suikerspin kleurtjes, terwijl Cherry Me herfstige 'saaie' kleurtjes heeft. Mijn mening. De balms ruiken niet echt sterk naar iets, en je ruikt ook niks sterks onder je neus.
 Pink Lady + Big Apple Red
Deze naar heerlijke zoete appel ruikende balmpjes zijn ook mooi gepigmenteerd. De geur is vrij sterk (maar wel lekker) maar de verpakking is saai. Het appeltje in de balm zelf is wel enorm schattig!
De balmpjes zijn schuin afgesneden.
boven naar onder: Pink Punch, Cherry me, Big Apple Red, Pink Lady.
De balmpjes zijn goed verzorgend maar ook mooi gepigmenteerd! De Babylips hebben een beetje een rare kleur die lang niet iedereen zal staan (mij ook niet), dus ik ben meer fan van de Applelicious, die o zo lekker ruikt!

Ik hoop dat jullie deze review (eindelijk weer een review) leuk vonden, en laat achter in de comments wat je de volgende keer wilt zien!

Welke Tinted Lipbalms heb jij?

Babylips: Drogisterijen, €3,50
Applelicious: Kruidvat, €2,99

Stay Strong,
Emma Sijbers





Geen opmerkingen:

Een reactie posten