woensdag 4 juni 2014

WISHLIST: 2014 - Beauty!

Iedereen heeft wel een lijst(je) met makeupjes en beautyspulletjes die ze graag wil hebben.
Bij de een is die groter dan de ander,en bij mij is hij best groot, vooral het prijskaartje.
Maar het zijn toch wel dingen die ik dit jaar nog graag zou willen hebben, sommige dingen misschien niet, maar zeker de helft moet ik van mezelf wel kopen ;) Ja dat moet ja, you understand or you don't.
Laten we maar snel beginnen met mijn wishlist:
Zoeva Story Eyeshadow palette - Naturally Yours E16,99

 
 Zoeva Story Eyeshadow palette - Rodeo Belle E16,99
 2 prachtige paletten van Zoeva die nog niet eens zo lang uit zijn. Mooie verpakking, goed pigment etc. Helemaal goed dus, mijn favoriet is het Naturally Yours. Die haal ik dus sowieso!
BH cosmetics Forever Nude eyeshadow/blush/highlighter/lipcolour palette E19,99
 BH cosmetics is een Amerikaans merk, dat je in Nederland alleen kan krijgen via webshops. Maar het is budget en heeft toch toppertjes er tussen zitten. Zoals deze, als ik de Amerikanen moet geloven. Alweer: schattige verpakking, leuk in gedeeld en goed pigment met simpele, altijd goed kleuren.
H&M Body Mist amber & vanille E4,99/ Body Splash moroccan jasmine E3,99
Ik heb wel parfums, maar body splashes en mists niet, daarom was ik heel blij toen ik deze in de H&M webshop tegen kwam. Deze geuren lijken mij het lekkerst, maar ik ga nog altijd in de winkel even ruiken. Ook zit er lekker veel in 250 ml. en 200ml.

Sleek Bronze Block dark E9,99
 Dit is een gloednieuw product van Sleek, een bronze block: een poeder verdeelt in 4 blokken met een licht, medium, dark bronzer met een mooie koraal blush.
Deze hebben ze ook in een light variant, maar die leek minder te kleuren bij mijn huidskleur en ondertoon.
Sleek true colour lipstick - Heartbreaker E6,99
Sleek true colour lipstick - Mystic E6,99
Sleek true colour lipstick - Exxaggerate E6,99


Sleek true colour lipstick - Russian Roulette E6,99
Sleek true colour lipstick - Smother E6,99
Sleek true colour lipstick - Amped E6,99
De true colour lipsticks van Sleek zijn geliefd bij velen, en ik moest dus ook even een kijkje nemen in de webshops. Deze 6 kleuren vond ik heel tof, geen nudes maar heel uitgesproken, diepe kleuren.
Vet goed pigment, mat maar niet uitdrogend en blijft goed zitten.
 Sleek Luminous face powder 02 E9,99
Gezichtspoeder van Sleek met een lichte shimmer erin, voor het fixeren van je gezichtsmakeup op een niet matte manier, maar met een mooie, natuurlijke glow. Dit lijkt me wel wat!
 The Balm Mary-Lou Manizer E22,50
Deze highlighter is ook heel geliefd bij bloggers en youtubers, prachtig met de meeste leuke verpakking. Deze ligt een prijsklasse lager dan MAC en dus net wat aantrekkelijker om te kopen. Ook vind ik hem qua swatches net wat mooier dan MAC skinfinishes die in het vaste assortiment zitten.
 
Dit is mijn wishlist! Ik laat aan het einde van het jaar weten, wat er van is gekomen, en wat niet ;)
 
Wat staat er op jou wishlist qua makeup en beauty?
 
 
Liefs,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten