vrijdag 20 juni 2014

TAG: I love SUMMER!

Omdat het zomerse weer er toch echt aan lijkt te komen, is het wel tijd voor een zomerse tag! De vragen zijn beauty en lifestyle gerelateerd. Het zijn 12 vragen, en je mag ze best overnemen! Mail ons de link naar jou artikel op: unlimitedbeautyforyou@gmail.com zodat wij jullie artikelen en blogs ook kunnen bekijken!

Favoriete bronzer?

Ik gebruik geen bronzer, en heb er ook geen, dus met deze vraag zijn we snel klaar.

Favoriete zomerdrankje?

Sinaasappelsap met grenadine aanleng limonade! Volgens mij gewoon een kortere versie van de alcoholvrije Cosmopolitan, maar goed.

Favoriet lipproduct?

Ik ben weer een beetje verslaafd geraakt aan getinte lipbalm na mijn review, en ben ze weer volop gaan gebruiken! Er zit er een in mijn tas, en een in mijn etui. Mijn favoriete op dit specifieke moment is Baby Lips Cherry Me.

Zwembad of Strand?

ZWEMBAD! Ik vind een zwembad veel relaxter, met warmer water. En ik houd dus echt níét van zout water...

Favoriet haarstyling product?

Andrélon Oil and Care anti pluis spray! Werkt goed, ruikt goed en is betaalbaar!

Zonnebaden of zelfbruiner?

Zelfbruiner... Maar dan niet zo'n dikke chocopasta die je op je huid smeert. Nee, ik gebruik een spray die in moet trekken, en daarna zie je verschil. Ik word gewoon niet natuurlijk bruin!

Favoriete zomer nagellak?

Ik ben niet zo van de nagellak, dus ook hier kan ik geen goed bedenken.

Zomertraditie's?

Nope.

Favoriete zomergeur?

Eu de Zwitsal van Zwitsal, zacht maar sterk!

Favoriet BBQ eten?

Ik denk dan toch marshmallows! Haha, nee ik ga dan gewoon voor de oldskool hamburger.

Wat is jou favoriete summer-proof product?

Een haar-elastiekje. Ik wil altijd mijn haar weg kunnen doen op een normale dag, dus op een hete dag al helemaal! Een elastiekje is dan echt een must. Ik neem er meestal 20 mee....

Heb je zomerplannen? Nee, vertel dan je droom trip!

Wij gaan dit jaaar waarschijnlijk voor het eerst kamperen met de camper, ik ben benieuwd wat ik er van vind, want ik ben best een diva op vakantie.

En dit was ie alweer, neem hem zeker over en mail/laat een reactie achter!

Stay Strong,
Emma Sijbers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten