maandag 16 juni 2014

Monday's Music

Ik typ dit nu terwijl ik op school zit, want ik ken geen discipline.... Alweer te laat! Ik weet het, ik weet het. Ik had gisteren Kermis tot laat en toen heb ik er gewoon niet aan gedacht dat ik nog een artikel moest schrijven. Vorige week heb ik helemaal niks gepost op maandag, echt super sorry daarvoor! Maar het is weer tijd voor een liedje!

Pentatonix - Can't Hold Us




Wie kent het lied niet? So we put our hands up, like the ceiling can't hold us! Pentatonix is een a capella groep die dit lied heeft gecoverd. Voor elke zanger hebben ze een andere kledingstijl uitgekozen die dan iedereen aan heeft. Wat er super gaaf uitziet! Iedereen kent het liedje wel, maar met deze zangers en clip is 'ie eigenlijk nog leuker!


Pentatonix is dus een a capella groep, die super gave liedjes en clips maken! Van links naar rechts zijn het: Mitch Grassi, Kirstie Maldonado, Scott Hoying, Avi Kaplan en Kevin Olusola. Avi en Kevin beatboxen vooral. Kevin doet ook de bass stem en Scott doet de normale stem. Mitch is gezegend met een hoge zangstem die hij samen met Kirstie regelamtig gebruikt. Het is een hele gave cover groep (die ook wel eens eigen liedjes maakt) en kijk zeker eens op hun youtube-kanaal!

Kende jij Pentatonix al?

Stay Strong,
Emma Sijbers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten