woensdag 11 juni 2014

REVIEW: MIYO Single Eyeshadows! (Diva, Bubblegum & Chili)

Ik houd van oogschaduw en doe het graag op mijn ogen, ook al duurt het soms wat lang om het helemaal af te maken zoals ik het wil. Iets wat ik elke dag doe is het dus niet, maar mijn geld geef ik er wel graag aan uit en ik heb weer eens pareltje ontdekt:

Ik heb het over een zeer onbekend merk in Nederland: MIYO, een merk dat uit Polen komt. In Nederland wordt het alleen verkocht in de misslipgloss shop. Ik heb er zelf 3 hele vette kleuren van en ben van plan er meer te gaan kopen!
De eerste kleur die ik heb is een fel rode kleur met de zeer toepasselijke naam: Chili. De verpakking is rond en van plastic, simpel, maar het plastic is heel dik en stevig waardoor het luxer overkomt dan een essence oogschaduw.
Chili is een pittige rode kleur, exact de kleur van spaanse pepers! De kleur is fris en geeft een bijna neon fel effect. Hij is mat en goed gepigmenteerd, dat komt niet zo vaak voor bij budget merken. Deze kleur is het minst draagbaar, maar wel een pracht kleurtje voor een felle ooglook, zoals deze:
sorry voor mijn spastische wenkbrauwen
Numero dos, is een fel, heel licht roze kleur met de naam Bubblegum. Ik vind dat MIYO goed bijpassende namen heeft verzonnen, een leuke naam maakt het altijd wat leuker.
Bubblegum is ook een fris lichtroze kleurtje. Echt super voor in de lente en is ook makkelijk te combineren met taupe en bruin tinten dus geschikt voor elke dag! De kleur is licht en mat, maar wel onwijs goed gepigmenteerd voor zo'n licht kleur, dat is erg zeldzaam.
De derde en laatste kleur die ik heb, is een vet paarse kleur, Diva genoemd. Dus pan van de oogschaduw is groot en je kan er echt wel even mee doen.
Diva is een paarse kleur, tussen lila en violet in. Weer heel fel en neon-achtig, de kleur neigt naar het roze, maar heeft wel een blauwe ondertoon. Ook deze is mat, zoals bijna alle MIYO oogschaduws. Dit is een erg tof kleurtje heel mooi op groene en bruine ogen!
De swatches waar ik jullie allemaal benieuwd naar heb gemaakt. En dit is natuurlijk niet normaal! Wauw, wauw, wauw! Dit is gewoon een lichte swatch, en zelfs de lichte kleur is niet normaal goed gepigmenteerd. Alle kleuren zijn helemaal mooi mat, maar het pigment lijdt er zeker niet onder. Er valt heel makkelijk te werken met de schaduws, ze lijken wat poederig te voelen, maar fall-out is er nauwelijks. Je ogen zullen knallen als je hier een ooglook mee maakt!
 
Jammer dat MIYO geen palettes heeft zoals Sleek. Maar de oogschaduws zijn ook echt niet duur. Voor sommigen is online bestellen een probleem, maar het is echt het proberen waard!
 

MIYO single eyeshadows kosten E3,95 en worden verkocht in de misslipgloss shop.
 

Kende jij het merk MIYO al?
 
Liefs,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten