zondag 15 juni 2014

TAG: This or That?

En heb je het al door? Luiheid is weer toegeslagen hoor. Geen filmpje alweer. Verklaring: drukke week met school en het weekend weg.. Morgen (en voor jullie vandaag) ga ik nog eentje opnemen dus die komt woensdag! Vandaag heb ik een tag voor jullie, die Iris al bijna een jaar geleden ook heeft gedaan. De this or that tag! Dit is simpelweg gewoon een tag met vragen waarbij je steeds uit 2 een moet kiezen. Er zijn 6 categorieën, en we beginnen met beauty:
Beauty:
Blush of bronzer?
Blush, ik heb van mezelf niet zo'n rode wangetjes, en als ik al wat extra concealer heb toegevoegd zie ik er altijd een beetje pips en bleek uit. Blush lost dit goed op, maar bronzer gebruik ik ook heel vaak!

 
Lipgloss of lipstick?
Lipstick, omdat dat die veel beter gepigmenteerd zijn, je kan verschillende finishes kiezen en blijven gewoon veel langer zitten! Gloss plakt altijd zo, en is naar een koekje al weg.
Eyeliner of mascara?
Mascara, omdat kale wimpers met eyeliner er ook wel een beetje vreemd uitziet! Mascara is gewoon de basis van je hele ooglook (samen et je wenkbrauwen). Eyeliner is net zoals oogschaduw, een extra stap om het af te maken.. terwijl je zonder mascara niks hebt.
Foundation of concealer?
Concealer, ik ben echt een concealer meisje! Ik vind het gewoon heerlijk werken en ik vind het gewoon beter om alleen de plekjes etc. te bedekken. Foundation bedekt je hele gezicht, ook meteen alle delen die van zichzelf al egaal waren... beetje zonde! En het ziet er ook vaak wat nepper uit.
Neutraal of kleur?
Kleur, ik houd ervan! Neutraal vind ik ook heel mooi, maar zonder kleur is het niet af! Je kan met kleur ook veel meer varieren.
Vaste oogschaduw of pigment?
Vaste oogschaduw, duh!
Kwasten of sponsjes?
Kwasten, I love my miracle complexion sponge en soms kunnen sponsapplicatortjes ook nog van pas komen.. Maar zo'n heerlijk zachte kwast.. daar ka nergens tegenop!
Haar:
Krullen of stijl?
Krullen, als ik mocht kiezen! Ik heb heel stijl haar, maar ik ben de laatste tijd erg fan van de no heat beach waves. Ik vind het prachtig en het laat mijn haar ook altijd net wat mooier zitten.
Knot of staart?
Staart, vooral een hoge staart vind ik zelf erg mooi.
Haarlak of gel?
Haarlak, gel vind ik echt vies en je haar wordt er hard van.
Lang of kort?
Lang, ligt eraan wat je het beste staat. Ik vind bij mezelf wat langer haar mooier staan. Meestal het ik het tussen met schouders en borstkas qua lengte, en dat vind ik ook het mooiste.
Licht of donker?
Donker, ik heb wel eens met een app nieuwe haarkleuren geprobeerd en ik vond donker haar erg mooi! Licht vind ik bij mezelf niet zo mooi... Ik ben ook helemaal verliefd op Teske's nieuwe haarkleur!
Lok of pony?
Lok, ik denk dat schuine pony als lok telt? Ik vind schuine pony's echt leuk, alleen heb ik die niet meer omdat je die zo vaak moet bijhouden.
Los of vast?
Los, lekker makkelijk. Gewoon een beetje volume of slag toevoegen en klaar als kees!
Fashion:
Spijkerbroek of joggingsbroek?
Qua comfort en als ik de deur niet uit hoef: joggingsbroek... maar toch spijkerbroek omdat het toonbaar en heel mooi is!
Lange - of korte mouwen?
Korte, want dat betekent dat het lekker weer is!
Jurken of rokjes?
Jurken!
Streepjes of ruitjes?
Streepjes, ik ben zelf niet zo fan van ruitjes, en streepjes vind ik zelf wel altijd heel leuk. Verticaal, horizontaal, dik, dun... maakt mij niks uit!
Teenslippers of sandalen?
Teenslippers, makkelijk en je hebt hele leuke natuurlijk ;)
Sjaals of hoedjes?
Sjaals, draag ik nu iets minder, maar eerste heel vaak! Fleurden een simpele outfit altijd meteen op! Ik heb een erg klein hoofd en hoedjes staan er niet zo mooi op.
Oorknopjes of hangers?
Hangers, niet al te grote, maar kleine tot middel, het liefst met bloemetjes, een mooie edelsteen of een dier!
Kettingen of armbanden?
Kettingen, erg mooi. Ik vind armbanden ook erg leuk, maar ik heb toch de neiging om die na een paar uur weer af te doen.
Hakken of platte schoenen?
Qua mooiheid hakken, maar qua comfort platte.
Jasje of vest?
Moeilijk... ik ben verliefd op mijn colbertje, maar vestjes zitten ook zo lekker... Dan maar jasjes want die draag ik het meest!
Lichaam:
Parfum of bodysplash?
Ik heb gister pas mijn eerste 2 bodysplashes gekocht, dus echt oordelen kan ik nog niet.. Maar parfums blijven wel langer hangen! En dat is handiger.
Lotion of bodybutter?
Butter, mijn huid heeft niet heel veel voeding nodig, maar een butter is gewoon leuker en awesomer. En dan hoef ik het ook minder vaak te gebruiken omdat het meer voedend is dan lotion.
Douchegel of zeep?
Douchegel, zeep droogt uit, niet normaal.
Nagels:
OPI of China Glaze?
OPI, want ik heb nog geen een lakjes van China Glaze gebruikt! OPI vind ik sowieso fijn, alhoewel ik daar maar 1 mini van had en die is dus op.
Lang of kort?
Lang, maar niet te en al helemaal niet nep en puntig. Daar krijg ik echt de kriebels van! Maar mooi lang is echt prachtig en verzorgd, ik ben ze nu ook aan het laten groeien en ik ben er echt blij mee!
Acryl of natuurlijk?
Natuurlijk natuurlijk! ;)
Felgekleurd of donker?
Fel, geef mij maar een neon tint, of gewoon een vette turqouise ofzo. Donker is ook mooi in de herfst of winter, maar van fel ben ik altijd fan.
Nailart of niet?
1 jaar geleden was ik helemaal fan van nailart, maar nu eigenlijk niet meer en ik doe het ook praktisch gezien nooit meer.. Maar ik vind het altijd wel leuk. Tja..ik weet het niet!
Overig:
Regen of zonneschijn?
DIT IS GEEN SERIEUZE VRAAG!

Zomer of winter?
Zomer, want: warm, ijsjes, vakantie, zwemmen etc. Winter is alleen maar koud.
Herfst of lente?
Lente, want dat heeft het beste weer van beiden XD En natuurlijk bloemen die uitkomen en de winter die voorbij is.
Chocolade of Vanille?
En alweer: dit is geen serieuze vraag! Chocolade is het antwoord op alles!
West of Oost?
West, omdat ik simpelweg niet zou kunnen leven zonder de Westerse welvaart. Ik ben er nu al mijn hele leven aan gewend en zonder is echt onmogelijk... Ik vind het Oosten ook echt prachtig hoor, ik wil er zeker ooit heen!
Wat zijn jou antwoorden? Wat hebben wij gemeen of juist helemaal verschillend?
Liefs,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten