woensdag 17 juli 2013

Dit ben ik! - Amber

Dit ben ik

Hoi Blog-lezers,
Nou je bent op deze blog beland, en je vraagt je misschien af wie 'de breinen' (jaja....) achter deze blog zijn...
Een van deze knappe koppen ben ik ;)
En daarom heb ik voor jullie een video opgenomen:
10 things you don't know about me :)
Veel kijkplezier! En kijk hieronder voor een algemene beschrijving over mezelf :)
Als je de video niet kan zien, klik hier.

Mini paspoort:
Naam: Amber Verberne
Geboortedatum en leeftijd: 28 januari 2000, ben nu 13 jaar.
Lengte: 1.45 m. (ben een mini mens :P )
School en niveau: Willibrord gymnasium, haha <--- en ik ga na de vakantie naar de 3e klas.
Gezinsstatus: Moeder en vader zijn gescheiden, 1 broertje, en ik woon bij mijn moeder.
Huisdieren: kat: tirza (kijk onderaan in dit artikel voor foto) en hond bij vader.
Gadgets: telefoon: nokia huppeldepup (met whapp en fb), ipod shuffle en imac :)
Beauty'niveau': beginner tot licht gevorderd.
Haarkleur: blond/donkerblond
Oogkleur: groen met wat grijs.

En hier wat lievelings-dingen van mij:
make-up product: ik denk mascara.... het maakt je ogen wel sprekender...
sieraad: moeilijk....hmm.... ring/ketting/horloge.... ga dan toch maar voor ketting ;)
kledingstuk: tuniekjes :) Het liefst met driekwart mouwen ;)
liedje: nog steeds: Blurred lines :) Robin Thicke is very sexy ;P
beautyblogger: veracamilla of beautygloss... onmogelijke keuze! ik vind livelifegorgeous ook super!
youtuber: Furtjuh is awesome :) , Fun van MILKSHAKEVLOG :D , TheFineBros zijn ook leuk met hun teens/kids/youtuber/elders react to, Shane Dawson :P, PewDiePie :D :D :D onmogelijk dus ;)
 kleur: turqouise (of hoe je dat dan ook spelt :P )
getal: 4! want: 2+8+0+1+2+0+0+0= 13 en 1+3= 4! haha ;)

En ff wat uitleg......
Op mijn youtube kanaal staan ook Nail Art video's, dat is omdat ik begin dit jaar met een Nail Art pagina begon op facebook: Nail Art NL.
En ik maakte video's en die staan dus ook op dit kanaal ;) Als je het leuk vind, kan je ze terugkijken....

Zo ik denk dat jullie me nu al aardig kennen ;)
Op deze blog zal elke dag (of om de dag (moeten we ff kijken als we eenmaal begonnen zijn, en hoe het gaat..)) een artikel verschijnen! En 1 of 2x in de week een filmpje :)

Ik hoop dat jullie deze blog leuk vinden, en ik wens jullie nog veel leesplezier :)

Liefs,
Amber

Mijn kat Tirza <3











Geen opmerkingen:

Een reactie posten