dinsdag 23 juli 2013

Heey,
Het was mijn bedoeling om jullie in stappen te laten zien hoe je een lieveheersbeestje-nail art moet maken, maar toen was het kabeltje van de camera kwijt dus toen kon ik die foto's niet op het blog zetten :( Maar ik heb later nog een foto van het eindresultaat met mijn mobiel gemaakt en die naar mezelf gemaild, die zie je hieronder:

Ik zal proberen in stappen te omschrijven hoe je dit moet maken:
1. Lak je nagels rood
2. Maak de zwarte streep waar later de ogen op komen
3. Zet een dunne streep in het midden van de rode nagellak
4 Zet met een dotting tool, tandenstoker of iets anders dat rond is 3 zwarte stippen aan elke kant van de lijn
5. Zet met een tandenstoker er witte nagellak puntjes voor de ogen
6. Doe er topcoat overheen en je bent klaar!!

De foto's hoop ik binnenkort op het blog te kunnen zetten.
Ik hoop dat jullie deze nail art leuk vonden, ik vind hem in ieder geval heel schattig. Als jullie ideeën hebben voor een nail art wil ik ze graag  horen!

Liefs,
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten