zaterdag 20 juli 2013

Dit ben ik! Esther

Heey,
ik doe ook mee aan dit blog, laat ik eerst een wat over mezelf vertellen:
zoals je in de titel kunt zien heet ik Esther, ik ben geboren op 11 juli in 2000 en ben nu dus net 13 :) Ik ben ongeveer 145 cm lang en ben dus (net als Amber) een mini-mens :P (soms een beetje vervelend, maar het is soms wel handig). Ik woon in het dorpje Ysselsteyn in Limburg. Ik heb ook nog 2 zusjes, een vader en moeder (wel logisch) en een hond (Jip) een een kat (Poes). Ik ga naar school op het Willibrord Gymnasium. Ik doe ook een sport: gardedansen. Jullie denken nu vast: wat is dat? Het lijkt een beetje op de dansmariekes met carnaval, maar dan zijn er ook wedstrijden en is het niveau wat hoger. Ik heb blond haar en blauwe ogen.
Ik ga op dit blog vooral het onderdeel nail art doen, dus dat is een beetje wat jullie van mij kunnen verwachten. Het idee om dit blog te beginnen kwam van Amber, die heeft mij gevraagd of ik het onderdeel nail art wilde doen.
 (sorry, ik heb nu even geen fatsoenlijke foto van mezelf, maar die zien jullie binnenkort hoop ik wel een)

Dit is Jip

Dit is Poes

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden!

Liefs,

Esther

6 opmerkingen: