zondag 21 juli 2013

Review: Etos colour balm :)

Vandaag een review: Etos colour balm! Laatst ging ik naar de winkel en dacht: laat ik maar een ff binnenwippen bij de etos... wat kwam ik tegen? een nieuw product! De colour balm!
Ik testte hem uit en werd meteen verliefd! Niet veel later kocht ik er een: nummer 05!
Zoals je ziet heeft de balm een dikke, chunky punt waarmee je snel je lippen goed in kan kleuren.
De kleur 05 lijkt heel donker, maar hij is veel helderder en roder, de kleur ziet eruit als de donkere kersenschil, maar hij is meer vruchtvlees kleur ;)
De balm heeft een zilveren uiteinde en als je er aan draait komt de balm omhoog.
Er zit redelijk veel in en dit systeem werkt goed en is heel handig vergeleken met een potloodje wat je constant moet slijpen.
Dit is de swatch op je hand, hij is vrij goed gepigmenteerd voor een lipbalm en hij is zacht en een beetje vettig van structuur.
 
Dit is de swatch op je lippen met flits. Zit er goed uit niet!? ;)
De balm droogt je lippen niet uit, maar verzorgd ze zoals beloofd.
 
En dit is dan de swatch bij daglicht.... De balm geeft je lippen een mooi kleurtje!
Nummer 05 is echt een aanrader, omdat hij niet zo heel donker uitpakt en dus geschikter is voor overdag. De kleur is hele mooie, diepe zoete kersenkleur!

Ik ben hélemaal verliefd op de etos colour balm! :)

De etos colour balm kost €3,99 en is verkrijgbaar bij alle etos filialen.
Toegevoegd aan het vast assortiment.

Ga jij de etos colour balm kopen?
En vind jij deze manier van reviews fijn?
Liefs,
Amber


Geen opmerkingen:

Een reactie posten