zondag 28 juli 2013

Review: Action nagellak

Heey,
vandaag ga ik een review voor jullie schrijven over de nagellak van de Action. Het gaat over deze nagellak:

Zoals je kunt zien zitten ze in een soort tasje. De kleuren zijn roze, oranje, geel, groen, blauw en paars. De potjes zijn vrij klein.

Het kwastje heeft een normale grote. Met 3x stijken is je hele nagel bedekt. Hieronder een foto:


De nagellak is best dun, maar ik heb de mijne al een tijdje en die is nu wat dikker.

De roze en de groene nagellak zijn heel erg fel en de oranje, gele blauwe en paarse glimmen, roze en groene wat minder. Ik vind zelf de gele en de blauwe een beetje rare kleuren. Hieronder zie je de kleuren op papier

De nagellak droogt niet zo heel snel, maar ook niet langzaam.
Ik weet de prijs niet meer, maar ik dacht dat het hele tasje met de nagellak 1 euro 30 of 80 cent koste.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs,
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten