maandag 22 juli 2013

Lookbook inspiratie

.
Aangezien ik het fashion gedeelte ga doen op de site leek het me wel handig om jullie eerst even te laten zien wat mijn stijl is maar ik wist niet precies hoe. Toen ik een paar dagen terug op lookbook zat, een van mijn favorieten sites, kreeg ik het idee om outfits van lookbook die mij inspireren aan jullie te laten zien in de hoop dat jullie mijn stijl dan een beetje snappen. Laten we beginnen!





Zoals je wel kan zien op de foto's draag ik veel rokjes en eigenlijk bijna nooit een lange broek. Verder zie je af en toe vintage elementen terug maar dat combineer ik dan weer wel met stoer. Om echt mijn stijl te ontdekken kan je natuurlijk het beste mijn OOTD kijken die zeker weten nog gaan komen! 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs,
Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten