donderdag 25 juli 2013

Shoplog op vakantie met mijn broertje en mijn nichtjes :)

Hoi Iedereen!
Vandaag weer een filmpje ;) Ja alweer :p
Ik was op vakantie met mijn opa en oma, mijn broertje en mijn nichtjes en toen hebben we natuurlijk ook weer van alles gekregen! En dat laten wij aan jullie zien :)
Ik hoop dat jullie het filmpje leuk vinden en veel kijkplezier!
als je de video niet kan zien, klik hier.

En foto's van mijn spullen:
essence stay with me long-lasting lipgloss - 03 candy bar

essence i love stage eyeshadow base

essence nail art express dry drops

catrice intensif' wet&dry shadow - 010 black or white swan?

close-up

Van welk product wil jij een review?


Liefs,
Amber

2 opmerkingen:

  1. haha, ik heb alles wat jij hebt gekocht, behalve de oogschaduw! twinnies;)
    xx,
    emma van school ;;;;;;;))))))))

    BeantwoordenVerwijderen