dinsdag 30 juli 2013

Review: catrice ultimate colour lipsticks

Vandaag heb ik een review van 3 catrice lipsticks die ik in mijn mini shoplog op mijn eigen blog al liet zien. Ik ben enorme fan van catrice make-up en zeker van de lipsticks! Lees vooral verder om te weten te komen wat ik van deze kleuren vind.

Van links naar rechts: 140 Pinker-bell, 190 The nuder the better, 050 Princess peach.
Pinker-bell (Leuke naam!) is een super mooie fel roze kleur. In het echt is hij iets feller dan op de foto. Ik ben echt fan van dit kleurtje.
Als je een beetje in to the beauty bent ken je natuurlijk the nuder the better. Iedereen heeft deze prachtige nude kleur en ja, dan moet ik hem ook hebben...
Als laatste dit peach oranje kleurtje. Ik vind oranje lipstick heel gaaf maar echt knal oranje is voor mij toch wel net iets te hefitg. Gelukkig vind catrice dat ook en hebben ze deze perfecte oranje kleur gemaakt!
Ik ben echt fan! De pigmentatie is goed, de geur is prima, ze hebben mooie kleurtjes, ze blijven goed zitten en zijn ook nog eens heel erg betaalbaar! Alles wat ik in een lipstick zoek.
De catrice lipsticks koste €3,99 per stuk

Liefs,
Iris



Geen opmerkingen:

Een reactie posten