donderdag 18 juli 2013

Hallo lieve leuke aardige fantastische mooie mensen, dit ben ik!

Zoals ik in de titel al zei: 'Dit ben ik!'. Uhm... Ja leuk Iris maar nu weet nog niemand wie je bent. Nou oké, dan zal ik eens even wat over mezelf vertellen:
Ik ben dus Iris en ik ben 14 jaar oud. Ik woon in Helmond, leukste stad van de wereld! (vraag maar aan mijn aardrijkskunde leraar) Mijn hobby's zijn schrijven, dansen en bloggen! Bloggen niet alleen in ze zin van zelf bloggen maar ook als in blogs lezen, dat doe ik dan ook al een paar jaar. Eigenlijk sinds ik mijn eerste blog begon te volgen (beautygloss!) leek het me al leuk om ook zelf te doen. Steeds stelde ik het uit want iedereen zei: 'Nou bloggen is toch wel heel erg veel werk' en aangezien ik het met het gymnasium ook al behoorlijk druk heb leek het me toch niet echt iets voor mij.
Maar toen ik door Amber werd gevraagd om bij deze blog te komen begon het toch wel heel erg te kriebelen en dus ben ik ook een eigen blog begonnen (klik hier om daar heen te gaan). Ik moet zeggen dat ik er meteen achter ben gekomen dat bloggen inderdaad behoorlijk veel werk is maar ik ben er ook achter gekomen hoe leuk het eigenlijk is!
Dan zal ik als laats nog even vertellen wat jullie van mij kunnen verwachten op unlimitedbeautyforyou. Ik ga vooral fashion doen (ja ik weet het, past niet helemaal bij de naam) en af en toe zullen jullie ook een beauty of lifestyle artikel van mij voorbij zien komen.
Ik hoop dat jullie nu iets meer over mij weten!

liefs,
Iris

1 opmerking: