vrijdag 7 februari 2014

OPGEMAAKT: Januari 2014

Hey meiden,

Januari is al een week voorbij, en daarom is het weer tijd voor een opgemaakt artikel! Deze is niet zo lang, maar die van volgende maand waarschijnlijk wel, want ik heb gisteren mijn make-up en verzorigngs stash gedecluttered! Maar kijk snel mee naar januari!

Als eerste deze douchegel van the Body Shop, ik heb hem in de sale voor €3,- gekocht een tijd geleden. Volgens mij is hij niet meer in de winkel te koop... Niet dat dat heel jammer is, want ik vond de geur te sterk én niet lekker. De substantie was wel heerlijk!

Dan heb ik deze shampoo van dat goedkope merk van Kruidvat. Volgens mij iets van €0,38 als ik het goed heb? Ik heb hem niet opgemaakt, maar ik gooi hem weg. Want het is niet zo goed voor mijn haar.

Verder gooi ik deze doekjes weg, want ze zijn uitgedroogd! Ze zijn van de Lidl of Aldi en ik gebruikte ze eigenlijk nooit. Ik had ze gekocht als schoonmaakdoekjes voor meubels en handen, maar nooit echt gebruikt. Nu zijn ze uitgedroogd, jammer maar helaas.

Verder heb ik deze 2-fase oogmake-up remover van Demak up opgemaakt, hij was heel fijn, en ik hem hem voor €1,- bij Action gescoord. Volgens mij is hij nergens anders in Nederland te koop.

Deze heb ik niet opgemaakt, maar gooi ik weg, een blushkwast. Niet de beste kwaliteit. Ik wilde hem schuin knippen voor bronzer, maar dat is een klein beetje mislukt...

Als eenerlaatste heb ik deze nagellak remover opgemaakt, geen aceton, maar toch een sterke geur. Heel goedkoop, maar wel goed, voor een nagellak remover dan.

En ik heb weer watjes opgemaakt! Niet zoveel als in December, maar gewoon watjes. Dit zijn de bio watjes van Kruidvat (ik gebruik bijna niets anders dan Kruidvat watjes). Gewoon basic en goed. Pluizen niet snel, en natuurlijk goedkoop!

Dit waren mijn lege/weggooi verpakkingen alweer! Zaten er interessante dingen tussen? Denk het niet. De oogmake-up remover, nagellak remover en wattenschijfjes zou ik opnieuw kopen, maar ik heb al vervangers dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Ik hoop dat het leuk was om te zien!!

Wat heb jij opgemaakt deze maand?

Stay Strong,
Emma Sijbers

2 opmerkingen:

  1. Die nagellakremover van de kruidvat met dat pompje vind ik ook wel goed ja ;D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die met het pompje had ik al eerder opgemaakt, deze is zonder, haha :) Maar hij is zo goed in prijs-kwaliteit verhouding! <3

      Verwijderen