woensdag 12 februari 2014

REVIEW: Sleek Face Form Fair

Hoi Allemaal!
Ik ben helemaal in de Sleek-sferen de laatste tijd, ook voor mijn verjaardag kreeg ik wat mooie productjes, om te beginnen met het face form palette..
Dit palette ben ik al vrij lang naar het kijken (ja, kwijlend achter mijn computer) en omdat ik toch na de feestdagen bijna jarig zou zijn, zette ik dit pareltje op mijn wishlist.
Toen ik s'morgens, slaapdronken, het papier van mijn cadeautjes rukte was ik ook echt mega blij met dit mooie palette, echt een toevoeging aan mijn stash. Voor beginners is dit ook een tip: meteen een bronzer, highlighter en blush in een!
Ik heb de kleur fair gekozen, alhoewel ik eigenlijk medium heb, maar ik wou er gewoon zeker van zijn dat ik degene had met rose gold erin ;)
Op de achterkant van het kartonnetje legt Sleek uit wat het is waarvoor je het moet gebruiken en hoe je het moet gebruiken.
En dan het kartonnetje er snel af zien te halen zonder die aan gort te trekken, wat voor mij best wel een opgave is..
Tada! Het doosje, in al zijn luxueuze mooiheid, het doosje dat naar mij fluistert: koop er meer.
Het doosje is lekker compact en echt een handig dingetje voor op reis, nee ik bedoel echt een MUST voor op reis!
Als je het doosje openmaakt, komen deze pareltjes te voorschijn, ook weer met een handige spiegel aan de andere zijde.
Ook komt de shimmer je tegenmoet, want Sleek is niet zuinig geweest met shimmer (in de blush en highlighter dan).
 Dan laat ik jullie nu de close-upjes zien van de kleuren apart:
De bronzer: compleet mat, ook geschikt om mee te shapen en het ziet er naar uit dat de kleur niet te oranje is.
Het is gewoon de traditionele bronzer kleur, gewoon heel klassiek bruin, de kleur bruin waaraan je denkt als je bruin hoort.
De highlighter: Een mooie rosé gouden kleur met een wat koelere ondertoon. De highlighter heeft een mooie shimmer, maar die is gelukkig niet te chunky. De glans is wel enorm glanzend (daar houden we van!) en de kleur ziet er op de huid erg licht uit met een lichtrozige gloed. 
Dan *kwijl* de bekenste en populairste blush van Sleek: Rose Gold! De knaller van dit doosje:
Het is een mooie koraalroze kleur gekruist met een peach tint, de gouden shimmer is overweldigend, highlighter heb je niet meer nodig!
En het is ook nog eens dupe van de bekende NARS Orgasm, maar deze is iets meer peach, waar mijn persoonlijke voorkeur ook naar uit gaat.
Swatches, waar het uiteindelijk om draait..
Het pigment is zoals altijd weer zoals het hoort! Gewoon helemaal toppie.
De bronzer is zoals ik hoopte niet te oranje en is geschikt voor shapen en om het gezicht wat meer warmte te geven.
Ook de highlighter springt er weer uit met pigment, de glans is ook overweldigend, heel mooi lichtroze met een vleugje rosé goud.
Dan de blush Rose Gold, deze is ook helemaal geweldig! De kleur is gewoon heel mooi en passend voor iedereen en de glans laat je er heel glowy uitzien.
Op deze flits foto kan je zien dat de bronzer compleet mat is, wat hem heel bijzonder maakt, want een goede budget bronzer die mat is komt niet vaak voor.
De glans van de highlighter en blush is zoals ik al zei helemaal geweldig! Zo bijzonder, deze kom je niet snel tegen.
Ik heb voor jullie ook nog foto's waarop ik dit paletje heb gebruikt.
De bronzer en highlighter heb ik gebruikt, maar de blush is Sleek Antique waar ook nog een review van gaat komen.
Ik heb alles vrij subtiel en natuurlijk aangebracht en ik vind het er erg mooi uitzien.
Dit paletje is everyday waardig! En ik maak er zelf ook dagelijks gebruik van, ik had nog geen bronzers (shame on me) en vind het nu echt een must. De blush en highlighter zijn ook bijzonder mooi en vind ik erg mooi op mijn huidskleur.
De poeders zijn erg zacht van structuur en blenden mooi in de huid en mee met je gezichtspoeder.
Sorry, inderdaad ik review bijna alleen maar producten waar ik erg tevreden mee ben, ik weet het ;)
 
 
Het Sleek Face Form Fair palette is verkrijgbaar in webshops
zoals shop.misslipgloss en the makeup spot en kost E12,99.
 
Shape jij (dagelijks) je gezicht?
 
Liefs,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten