vrijdag 14 februari 2014

PERSONAL: blog update {Emma} #1

Hey meiden,

Ik zat erover te denken om jullie eens wat meer info te geven over de groei van het blog, Monday's Music en gewoon 'kletsen'.

Monday's Music

Zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben, is er een poll gekomen in de rechterkolom van dit blog. Dit heb ik gedaan omdat ik twijfel om te stoppen met MM. In het begin kreeg ik meteen negatieve reacties, maar ik heb doorgezet! Nu merk ik dat het toch niet zo goed bekeken word. Amber's artikel van haar favo liedjes is daarentegen 95 keer bekeken! En MM word gemiddeld 4 keer bekeken... Ik denk dat ik gewoon 4 keer per jaar (Summer, Autumn, Winter en Spring Music ofzo) ga doen. Net hoe het me uitkomt. Vul de poll vooral in, het is volledig anoniem! Wij kunnen niet zien wie wat stemt.

Wat moet ik doen? 

Groei

Ik kan met veel blijdschap zeggen dat onze blog met de minuut groeit en wordt bekeken! Ons blog is nu (in totaal) bijna 5000 keer beken. Dit zijn dus niet de unieke bezoekers per dag, haha. Ik laat het jullie zeker weten als we aan de 5000 zitten, dan gaan Amber en ik taart etuuuh! ;p Ook hebben we een poosje geleden de 100 artikelen geraakt, dit is ook zeker een mooie mijlpaal. We krijgen ook steeds meer reacties op de artikelen! Ik ben zo blij dat het goed gaat met ons en dat we hopelijk nog lang kunnen blijven schrijven.

Welke artikelen wil jij zoal zien?

Valentijn

Wat doen jullie op valentijn? Ik niets bijzonders... Ik heb geen vriend en stuur geen kaartjes naar mijn vrienden en familie. Ik vind het wel leuk om valentijn's snoep te eten en te maken! Roze cupcakes, whoopies, popcorn, roze drankjes. Nouja, het ligt ook aan mij, want roze is mijn lievelingskleur!
Ik houd heel erg van filmpjes met valentijn's recepten, zoals deze:


Mijn absolute favoriet! #MOTAVATOUR



Rosanna doet ook de bekende Nerdy Nummies bakfilmpjes!



Deze zien er ook zo lief uit!

Ik wil graag dit recept maken: (Ik ga het proberen uit te leggen met internetfoto's)
Neem een aantal kleine pretzels zoals deze, en snijd de middelste 3 'stokjes' eruit zodat je een hartje krijgt

Dan smelt je zulke dingen (boerenbond en bakwinkels) tot een pasta en je doopt je pretzels er voor de heft in, super lief en lekker! En natuurlijk makkelijk. Zoek op youtube eens op: Valentines treats, je zult heel veel leuke en makkelijke recepten tegenkomen! Succes!
Zoiets krijg je dan, maar met het middelste eruit. Ook zou ik het 'puntje' dippen, en niet de top.

Wat ga jij doen vandaag? Ga je ook iets bakken?

Dat was het wel zo'n beetje. Ik ga zulke artikelen denk ik vaker doen. Niet heel vaak en zonder regelmaat maar wel af en toe. Vergeet geen antwoord te geven op de dik gedrukte vragen, en ik hoop dat je het leuk vond!

Wat is jouw favoriet muziek op het moment?

Stay Strong,
Emma Sijbers



Geen opmerkingen:

Een reactie posten