vrijdag 21 februari 2014

REVIEW: Dove Silk and Sleek conditioner

hey meiden,

Review, waar heb ik dat woord eerder gehoord? In zinnen als "sorry voor de vele REVIEWS" of  "vandaag heb ik weer een REVIEW voor jullie"? Geloof het of niet, het is weer tijd voor een review!

En wel over de Dove Silk en Sleek conditioner of haarmasker (De tekst op de verpakking is volgen mij Tsjechies (of Tsjechs?)). Ik heb dit masker (dat is makkelijker dan conditioner) gekocht bij de Action voor ongeveer E1,- denk ik, ik weet de prijs niet meer... En die ga ik vandaag reviewen.

Ook al is de tekst op de voorkant onleesbaar, de ingrediënten zijn in het Engels. Na water komt er meteen een alchohol.... Well done, Dove. Geen SLS, wel sulfaten en cholriden.

Zo ziet het masker eruit. Redelijk dik, gewoon zoals een masker hoort te zijn. Ook geen vreemde substantie of iets dergelijks.

Dit Dove masker is niet zo vriendelijk voor MIJN haar, maar dat wil niet zeggen dat het slecht is voor jou haar. Ik heb namelijk redelijk dun haar, dat sneller dan normaal uitvalt, en ik had hier niet zoveel aan. Het masker ruikt goed, zoals de meeste crèmes, maskers en al het andere. Ik raad dit masker aan om te proberen of het werkt voor jou haar, want het is heel goedkoop bij de Action. Voor mij werkte het niet.

Prijs: Weet ik niet....

Hoeveel producten gebruik jij in een douchebeurt?

Stay Strong,
Emma Sijbers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten